Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte omöjligt!
Älskar Ida dock! Klart en av de trevligaste och mest ödmjuka jag lärt känna i modebranschen. Sånna som henne växer inte på träd direkt ...
Mitt hår blir blekt på sommaren, och har maxgräns där det slutar växa.Dagens dumma fråga: Blir kroppshår (främst på armarna) solblekt på sommaren? Och kan det växa sig hur långt som helst, eller har det en maxgräns där det slutar växa? Kan isåfall den maxlängden ändras beroende på t.ex. årstid?
Japp, mitt hår på armarna blir solblekt på sommaren.
Nja, det verkar väl ha en maxgräns? Mitt hår på armarna håller mig veterligen alltid samma längd. Jag har aldrig känt behov av att klippa eller fläta i alla fall.....
Hårcellerna är förprogrammerade hur långt hårstrået kan bli, annars skulle man ju få långt hår på hela kroppen. Det är även det som avgör om du får midjelångt eller ännu längre hår eller om det aldrig blir mer än axellångt vad du än äter och hur noga du än sköter det.Klippa eller fläta kan jag nog inte riktigt göra Men jag tycker mitt armhår (eller speciellt på ena armen, tror jag ) ser ovanligt långt ut. Tänkte om det boostas av solen eller nåt, men kanske är att det är extra blekt som gör att det ser så ut
Grammatisk fel men i huvet blir det som du.Det mest provocerande är det jag markerat i ditt inlägg. Som du! Som du! Som du!
Hmmm SölvesborgOkej. Alla har vi nog vaknat nån gång med lite bakfylleångest. Detta tar kanske priset dock?
Visa bifogad fil 55560
Okej. Alla har vi nog vaknat nån gång med lite bakfylleångest. Detta tar kanske priset dock?
Visa bifogad fil 55560
Å det skulle jag inte ens vilja se. Jag får ont i magen bara av att se hennes smeknamn i media Det är så fruktansvärt så jag saknar ord!Sitter och grinar till Sofias änglars avsnitt om Lilla hjärtat Det är så fruktansvärt så det är inte klokt! Hur kunde myndigheterna svika henne så enormt?
Jag var nära att stänga av flera gånger för det är så hemsktÅ det skulle jag inte ens vilja se. Jag får ont i magen bara av att se hennes smeknamn i media Det är så fruktansvärt så jag saknar ord!