R
Raderad medlem 68338
Nu kom en granne och bara ”mitt kylskåp fungerar inte”. Man ba nä det drivs ju på el så att eeee?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt internet försvann... verkar gå väldigt bra för typ alla här i tråden i dag?
Allt har tagit semester?Haha vad i helvete är det som pågår?!
Ok. Nu hittade jag en annan salva på nätet, beställde en burk
Mitt internet försvann... verkar gå väldigt bra för typ alla här i tråden i dag?
Akta dig... snart kommer "det" och gör så att något inte funkarJag har iaf el och internet
Akta dig... snart kommer "det" och gör så att något inte funkar
Allt har tagit semester?
Jag har iaf el och internet
Jag säger inte att det är oätligt, men att ta bea till sataykyckling när jordnötssåsen är slut är inte att rekommendera. Och varför jag inte tog sötsursås vet jag inte.
ELEN ÄR TILLBAKA!!!!!
Iaf inte som A som har hamburgerdressing till all mat nu för tiden.Det känns inte som en topp-kombo, nej...
Ok, jag ska sluta svara. Ber om ursäkt för att jag gjort det.Fast alltså jag vill inte. För att det ska vara nån mening med terapi och sånt så måste man vara motiverad, och det är jag inte. Jag VILL INTE sitta och prata med nån psykolog om de här grejerna (eller mycket annat heller för den delen) och jag tänker inte ge mig in i nåt som kan göra att jag känner mig ännu mer utlämnad och sårbar och mår ännu mer skit.
Varit på VC och lämnat provet. Blev bara stucken 5 ggr Heja.