Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast alltså jag vill inte. För att det ska vara nån mening med terapi och sånt så måste man vara motiverad, och det är jag inte. Jag VILL INTE sitta och prata med nån psykolog om de här grejerna (eller mycket annat heller för den delen) och jag tänker inte ge mig in i nåt som kan göra att jag känner mig ännu mer utlämnad och sårbar och mår ännu mer skit.
Ok, jag ska sluta svara. Ber om ursäkt för att jag gjort det. 😊

Varit på VC och lämnat provet. Blev bara stucken 5 ggr Heja.

Hade nog svimmat på andra försöket :laugh: Men jag har tur som har en väldigt tydlig ådra i rätt armveck!

Och nu kan jag inte sluta undra varför många upplever just kanyler som så obehagliga? I mitt fall är det nog en kombination av att jag är rädd för att sköterskan ska råka trycka den igenom hela ådran av misstag och den där gången jag fick bedövning hos tandläkaren och det typ blev ett "skrapande på frigolit" ljud när kanylen kom (för?) långt in. :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
96 97 98
Svar
1 957
· Visningar
53 158
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
67 028
Senast: Noxos
·
Mat Vi ska äta middag i veckan i närheten av Mellerud, var kan man gå då? Riktigt bra prioriteras, nån mil hit el dit spelar ingen roll :)
Svar
10
· Visningar
472
Senast: athena
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Burkmat
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur