Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast alltså jag vill inte. För att det ska vara nån mening med terapi och sånt så måste man vara motiverad, och det är jag inte. Jag VILL INTE sitta och prata med nån psykolog om de här grejerna (eller mycket annat heller för den delen) och jag tänker inte ge mig in i nåt som kan göra att jag känner mig ännu mer utlämnad och sårbar och mår ännu mer skit.
Ok, jag ska sluta svara. Ber om ursäkt för att jag gjort det. 😊
 
Varit på VC och lämnat provet. Blev bara stucken 5 ggr Heja.

Hade nog svimmat på andra försöket :laugh: Men jag har tur som har en väldigt tydlig ådra i rätt armveck!

Och nu kan jag inte sluta undra varför många upplever just kanyler som så obehagliga? I mitt fall är det nog en kombination av att jag är rädd för att sköterskan ska råka trycka den igenom hela ådran av misstag och den där gången jag fick bedövning hos tandläkaren och det typ blev ett "skrapande på frigolit" ljud när kanylen kom (för?) långt in. :nailbiting:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 407
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 162
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 998
Senast: hundtant
·
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
355
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp