Sitter I husbussen och drinker min andra kopp kaffe och ska snart ta it hunden Som bara springer, och springer, och...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du?! glömma kaffeMamma kom på varför jag är så trött. Jag glömde visst att dricka kaffe efter lunchen
Ja du, jag börjar tro att det är något riktigt fel på migDu?! glömma kaffe
Blev lite hungrig och dukade fram surdegsbröd, vindruvor och en MYCKET god ost. Hittade en vitmögelost med tryffel som var "svinnsmart" (jag tänker alltid svinsmart ) pga kort datum och chansade. Mycket trevlig chansning....
Hästen var naturligtvis suuuperduktig Och VÄLDIGT pigg, kändes som att sitta på en räjserponny (fast större)
Däremot börjar jag längta efter frostnätter nu för helvete vad mycket flug-äckel det var
Precis. Den har bäst-före-datum imorgon och idag är den verkligen superkrämig och smakrik !Dessutom är vitmögelost något som har bäst smak efter ”bäst före.” Egentligen borde priset öka när det närmar sig
Kollar på en dokumentär om år 1967. Har ätit kvällsmat och ska strax gå och lägga mig.
Imorgon ska jag jobba 7.30-17 och sen njuta av en ledig kväll (Förutom stallet förstås.) Jag har nämligen slagit mitt rekord i att jobba mycket för på 29 dagar har jag jobbat 26