Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vaf*n! Min app visade då inget regn ikväll...! Nu spöregnar det och jag har ett tält som står ute bara delvis täckt av en pressening och står delvis under ett lite utskjutande tak... brööl!! Får väl se hur detta slutar...
Du är inte hopplöst tjock och inte dum i huvudetI need help (det här är typ som ett rop på hjälp fast jag lägger det i den här tråden så det inte blir så uppenbart )
Går nu in på dag tre och jag KAN INTE förmå mig att äta nåt ordentligt. Hjärnspökena har helt och hållet tagit kontrollen. Vad fan göra?
Har liksom ingen att "be om hjälp" och att jag VET att jag behöver äta för att orka rida osv hjälper inte ett dugg Känner mig bara hopplöst tjock och dum i huvudet
I need help (det här är typ som ett rop på hjälp fast jag lägger det i den här tråden så det inte blir så uppenbart )
Går nu in på dag tre och jag KAN INTE förmå mig att äta nåt ordentligt. Hjärnspökena har helt och hållet tagit kontrollen. Vad fan göra?
Har liksom ingen att "be om hjälp" och att jag VET att jag behöver äta för att orka rida osv hjälper inte ett dugg Känner mig bara hopplöst tjock och dum i huvudet
Dessutom är vitmögelost något som har bäst smak efter ”bäst före.” Egentligen borde priset öka när det närmar sig
Du är inte tjock och dum
Går det bättre om du försöker äta något proteinrikt? När jag mådde som värst kunde jag äta protein utan att få dåligt samvete (i min ätstörda hjärna var protein bra för det blir man inte fet av...). Kanske försöka börja med att få i dig protein för att sedan få i dig mer näring? Det är naturligtvis inte hållbart i längden men för att få igång sig iaf.
Sedan... om man inte ätit så mycket kommer inte så mycket ut heller så magen blir svullen - man känner sig fetare - äter ännu mindre, dvs ren idioti.
Du är varken tjock eller dum, och definitivt inte hopplösI need help (det här är typ som ett rop på hjälp fast jag lägger det i den här tråden så det inte blir så uppenbart )
Jag vet inte, kan inte komma på nåt proteinrikt såhär på rak arm som känns "görbart" iallafall (eller nåt annat heller för den delen). Har du nåt specifikt tips på nåt sjukt "lättätet"?
Du är inte dum i huvudet för då hade du inte insett problemet och velat göra något åt detI need help (det här är typ som ett rop på hjälp fast jag lägger det i den här tråden så det inte blir så uppenbart )
Jag vet inte, kan inte komma på nåt proteinrikt såhär på rak arm som känns "görbart" iallafall (eller nåt annat heller för den delen). Har du nåt specifikt tips på nåt sjukt "lättätet"?