Påbörjat packningen av det som ska till second hand. Kommer ta tid detta. Värsta blir att sortera ut mina böcker.
Men skönt med en ny start i nya lägenheten!
Men skönt med en ny start i nya lägenheten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Släppte vården dig då, när dom inte hittade något?Jag har gjort gastroskopi och nåt mer (som jag inte minns vad det hette) för typ ett ahalvår sedan, men man hittade inget konstigt så allt ska tydligen vara som det ska
Släppte vården dig då, när dom inte hittade något?
Har dom tittat i magen/magmunnen och i tarmen?
Att jag undrar är för att jag har Celiaki och det konstaterades när jag var vuxen. Jag hade ett h-vete med magen så igenkänningsfaktorn är hög, tyvärr...
Ja om man har en Celiaki som är aktiv så är tarmluddet dött i stora eller små delar av tarmen. Och det är när Celiaki är aktiv som man har alla symptom.Japp, allt såg bra ut och då fanns det väl inget mer att utreda antar jag. Magmun, tarm och sånt är kollat. Ser man celiaki där?
Ja om man har en Celiaki som är aktiv så är tarmluddet dött i stora eller små delar av tarmen. Och det är när Celiaki är aktiv som man har alla symptom.
När man sen äter rätt så kan tarmluddet växa tillbaka och då fungerar magen igen.
Men sen kan man vara födoämnes-allergiker och ha dina symptom. Då är det bra att träffa en dietist som kan leda en genom den djungeln. För då måste man börja utesluta saker en sak i taget, med kontroller.
Jag har koll på detta eftersom min mor är det
Just ja, magmunnen kollar man för att se om det är magsår eller inflammation i magen.
När jag äter dåligt ett tag och sen äter en vanlig måltid får jag jätteont i magen, kan det vara något sånt?Jag har gjort gastroskopi och nåt mer (som jag inte minns vad det hette) för typ ett halvår sedan, men man hittade inget konstigt så allt ska tydligen vara som det ska
När jag äter dåligt ett tag och sen äter en vanlig måltid får jag jätteont i magen, kan det vara något sånt?
Annars skulle jag testa igen med att få igång någon ny utredning, kanske gå till någon form av dietist?
Ja det tycker jag absolut att du ska! Ta hand om digAntar att det isåfall bara är att kontakta vårdcentralen igen och ta upp det?
Enligt eons hemsida beräknas tekniker vara på plats 22:15. Undrar var "platsen" är, och undrar hur lång tid det sedan tar???Strömavbrott...
Jag får alltid panik kring kyl o frys, vattentillgång, osv. Ingen prognos ännu....