Ursäkta menJag fikar. Typ. Vatten och sojabönor med salt på.
Så lät ditt fika i mina öron
Jag håller mig till kaffe och jordgubbar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ursäkta menJag fikar. Typ. Vatten och sojabönor med salt på.
Alltså, det var vad som fanns ju Vill också ha jordgubbar!Ursäkta men
Så lät ditt fika i mina öron
Jag håller mig till kaffe och jordgubbar
StackareAlltså, det var vad som fanns ju Vill också ha jordgubbar!
Skippar kaffet dock
Jag får åka förbi i min limousineStackare
Men du är välkommen till paradiset i Hälsingland, aka "stugan", här finns det jordgubbar
Ja det är bara att svänga förbi när du hämtat pallyftaren i DalarnaJag får åka förbi i min limousine
Ja det är bara att svänga förbi när du hämtat pallyftaren i Dalarna
Enligt avdelning inte slänga mat, har jag just nu en väldigt mysko soppa puttrandes på spisen. Den innehåller falukorv och paprika (helt normala ingredienser) spetsat med rester av korv stroganoff, mathavre och kokt potatis. Tja, om detta blir gott så går nog det mesta att äta..... Jag avstod dock från att slänga i de överblivna panerade fiskbitarna från igår - där gick min gräns !
Det tror jag med....Klokt beslut
Soppa? Tycker mer det låter som någon sorts gryta?Enligt avdelning inte slänga mat, har jag just nu en väldigt mysko soppa puttrandes på spisen. Den innehåller falukorv och paprika (helt normala ingredienser) spetsat med rester av korv stroganoff, mathavre och kokt potatis. Tja, om detta blir gott så går nog det mesta att äta..... Jag avstod dock från att slänga i de överblivna panerade fiskbitarna från igår - där gick min gräns !
Skillnaden mellan soppa och gryta är väl lite ...flytande?Soppa? Tycker mer det låter som någon sorts gryta?
Mitt hår växer också som ogräs och jag donerade det för drygt 4 år sen. Det började med att morfar tappade sitt hår under cancerbehandlingen och att jag tyckte synd om honom. Min mamma förklarade att även barn och tjejer gör det och nämnde att man kan donera hår för att ge dem peruker. Så då ville jag göra detJa, har faktiskt tänkt på det och tror jag ska göra det Mitt hår växer som ogräs!
Jag med. Har en stor fin gammal bibel liggandes på sekretären. Den har en ängel i guld på ryggen..... Men mina favoriter är annars gamla kokböcker. Jag har en riktigt rolig från 1800-talet !Hittade en gammal bibel från 1913 på secondhand. Trots min brist på religion köpte jag den. Älskar gamla böcker!
Visa bifogad fil 55201
Soppa? Tycker mer det låter som någon sorts gryta?
Håller med @tanten . Det beror oftast på hur mycket jag späder med vätska om det blir soppa eller gryta.... Vi pratar ju engelska med varandra här hemma. Och om jag inte kan bestämma mig för om jag har gjort "soup" eller "stew" så blir det en "stoup"......Skillnaden mellan soppa och gryta är väl lite ...flytande?