Vad gör vi? Del CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har äntligen tagit tag i att rensa i mitt enda köksskåp. Där är alltid kaos, men nu fick hälften av sakerna flytta ut i förrådet. Jag använder dem så sällan så de kan gott stå där, har ju förrådet vägg i vägg 👍.
 

Bifogade filer

  • 20200727_113205.webp
    20200727_113205.webp
    97,1 KB · Visningar: 43
Min nya säng är nästan löjligt mjuk :laugh::love: kändes lite lurigt med storleken då jag har en 105 säng på sommarstället och därför köpte en i den storleken, den kändes nästan lite liten igår när jag provlåg i den. Men efter att katten tagit över typ 50% av den under natten och jag kunnat ligga typ på tvärs över den så förstår jag att den är nog lagom stor trots allt :D
 
Dagen i-landsproblem står som reserv på träningspass i eftermiddag. Kommer kanske med. Ska jag vänta på besked eller avbok min plats och ge mig ut i spåret.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
72 73 74
Svar
1 477
· Visningar
41 383
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 123
Senast: escodobe
·
Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
984
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 264
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp