Vad gör vi? Del CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har äntligen tagit tag i att rensa i mitt enda köksskåp. Där är alltid kaos, men nu fick hälften av sakerna flytta ut i förrådet. Jag använder dem så sällan så de kan gott stå där, har ju förrådet vägg i vägg 👍.

Bifogade filer

• 20200727_113205.webp
    20200727_113205.webp
    97,1 KB · Visningar: 43
Min nya säng är nästan löjligt mjuk :laugh::love: kändes lite lurigt med storleken då jag har en 105 säng på sommarstället och därför köpte en i den storleken, den kändes nästan lite liten igår när jag provlåg i den. Men efter att katten tagit över typ 50% av den under natten och jag kunnat ligga typ på tvärs över den så förstår jag att den är nog lagom stor trots allt :D

Dagen i-landsproblem står som reserv på träningspass i eftermiddag. Kommer kanske med. Ska jag vänta på besked eller avbok min plats och ge mig ut i spåret.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
301
Övr. Barn Vi ska till Malmö på innebandy-vm nästa helg. Tre av barnen (5-10 år) kommer inte vilja titta på alla matcher så då behöver vi lite...
Svar
5
· Visningar
349
Senast: Rumpnissen
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
96 97 98
Svar
1 957
· Visningar
53 158
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar