Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
alltså.. vad hände?
Är på jobbet....
Vart tog mina 3v ledighet vägen?
Jag hade 27 och typ alla är autogenererade mejl från olika projektplatserÄr på jobbet och kollegan har överträffat sig själv och skrivit ett gulligt brev med uppdateringar över vad som hänt, ska hända osv Komplett med handritade gulliga små blommor, båtar, katter, solar och annat.
Är ju van att inte få veta någonting så jag blev helt chockad
Nu följer tre veckor helt solo på jobbet. Jag har rätt mycket att göra men i dag tänker jag ägna hela dagen till att landa i att jag ska jobba, plocka och städa iordning lite så jag kan ha det skönt och bekvämt, samt svara på de 1102 (!) mail jag har i min inkorg. Om jag ens hinner svara på alla dem.
Trädorm.... Ormar i träden..... Vilken mardröm !!
Råkade visst shoppa mig en liten flock höns nu under morgonen
Tur att jag har semester och därmed har tid att kvickt fixa en inhägnad och inreda ett av utrymmena nere vid logen som tillfällig inkvartering över sommar och höst.
Ska jobba två veckor med början i dag innan jag går på semester igen. Började bra med att jag glömt bort mina inloggningsuppgifter...
Eftersom de flesta andra är på semester så är det annars relativt chill. Så nu surfar jag igenom intranätet och kollar om jag missat något.
Det har varit väldigt lugnt faktiskt! Hoppas att du kryar på dig.Åh, hade också velat ha höns!
glömma inlogen är bra, visar att du verkligen kopplat av på semestern ju! (hoppas jag )
------
Jag har småslumrat fram tills nu faktiskt! ville försöka ligga lite längre så inte dagen ska bli allt för lång... Nu ska jag försöka äta lååångsam frukost!
Det har varit väldigt lugnt faktiskt! Hoppas att du kryar på dig.
A ska tydligen sova i tält hos sin bästa kompis i natt. Det är sååååå utanför min comfort zone men vi har iaf en sovsäck
Avancerat! Jag har inte sovit i tält sen Hultsfred -99, och då var jag inte speciellt nykterJag brukar vara tältvägrare men har sovit ute i skogen under pressening och någon dag senare i vanligt vindskydd och tyckte det va riktigt mysigt Undrar vad som hänt med mig haha.