Vad gör vi? Del CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har kollat två sista delarna av en dokumentärserie på svtplay (No one saw a thing) men somnade när jag precis startat sista delen så fick se om den när jag vaknat. Den handlade om ett mord där mördaren, en kvinna, låtsats vara gravid och sen ströp hon en gravid kvinna, skar upp magen på henne och tog barnet. :crazy:
Hon fick dödsstraff.
Är jag konstig som letade upp henne på nätet för att se om hon fortfarande sitter i fängelse och var? Hittade iaf fängelset och av nån anledning hamnade jag på en sida med en lista över vad fångarna kan köpa i fängelseshopen. Läste hela listan.
Jag ÄR konstig.
 
Maten är strax klar: Camillas heta kycklinggratäng. Till det en tomat- och rödlöksallad med mango chutney :d
Det är väldigt kul med alla nya recept vi provar :D

IMG_20200726_181204.webp
 
Har precis kommit hem efter en trevlig kort-helg. Denna helgen var jag och mamma (pappa och min bror fick inte följa med, det är lugnast så) på träff med de som hämtades samtidigt som mig och normalt sett ses vi fredag-söndag. Men pga corona så tog vi endast lördag-söndag, då vi bodde på hotell istället för hemma hos någon för att kunna sprida ut oss mer. Och då några är lite i riskgrupp så hade alla självissolering några dagar innan för att hinna få eventuella symptom och kunna stanna hemma.

Hoppas att corona är över tills nästa år så att vi kan ha en "vanlig" träff... om alla fortfarande vill :cautious:
 
Junior och jag har uträttat stordåd i gäststugan, den är röjd, städad och de möbler som ska tillbaka är inburna igen :up:
Nu är det lite småfix som ska till så blir den ett eget sommarboende för junioren - liten börjar bli stor 👶 🔜 👦

Men det vi inte gjort än är att öppna dörren till garderoben... undrar vad svärmor och svärfar har lagt in där på -70-talet :nailbiting::D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 486
· Visningar
41 808
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 123
Senast: escodobe
·
Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
984
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 264
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp