Vad gör vi? Del CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kollar på piercingsmycken som jag vill köpa efter att mitt köpstopp är slut!

Mina som jag har nu sitter det bling-stenar på, varav många har ramlat av. Tror man mår bättre av att vara hel och ren och det innefattar väl även smycken!
 
Varit ute och gått började i stålande sol klarblå himmel och avslutade i duggregn. Fick skynda på mot slutet för att inte bli allt för blöt.
 
Var nere i förrådet i ett par timmar i förmiddags. Det sög mer energi än jag trodde, men gick åtminstone igenom böckerna och slängde upp en annons på dem. En låda mindre, åtminstone. Sen gick jag och handlade och lämnade in ett brev på posten. Nu ska jag fixa lite lunch (och en matlåda) - Västerbottenpaj och en sallad till :d .
 
Fönsterbåge nummer 1 är grundmålad och målad med ett lager täckfärg. Vi har även lekt med kemiskt trä, spännande grejer och det borde göra att fönstret håller minst 5 år till. :) Nu har jag rådjurskött som tinar till kvällsmat men jag fundera på att gå ut och plantera om lite pelargoner som har blivit sorgligt eftersatta i år.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 487
· Visningar
41 954
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 123
Senast: escodobe
·
Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
984
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 264
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp