Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi hade båt där förut. Förut.. Dvs flyttade till ställe med mer nice vibes.Okej, jag vet att jag var i extas igår och hade hittat mitt framtida boende inklämt mellan yachtklubben och golfbanan. Men idag när jag lunchade på golfklubben så satt jag och förfasades lite över vilken smal konsensusgrupp dessa golfare är. "Ja, det är lite Hamptons-golf det här" sa mamma då. Jag släppte iväg familjen på en egen runda, tog en paus från solen och de moderna Stepford-fruarna och pratar kinks med er här i stället.
Vi hade båt där förut. Förut.. Dvs flyttade till ställe med mer nice vibes.
Kan förstå er Såg framför mig hur sambon drillar småbarnen i golf som springer runt i mini-piké och jag dricker rosé på golfrestaurangens veranda. Det är en skräckblandad förtjusning. Mest skräck just idag känner jag.
Kommer nog gå mycket vin om det är allt jag skulle göra och endast i den miljön/med det folket..
Behöver nog en del annat också numer känner jag.
Jag och dottern somnade framför tvn. Orkar inte laga mat så har beställt hem pizza. Semester ändå ❤
Hahaha rimligt ändå!Jag väntar också på pizza.
En hungrig man ringde och hade inte ätit sen i morse. Jag sa att om han kommer hem så hungrig låser jag dörren och drar på larmet. Orkar inte med hangry man. Så han tar med pizza som dörröppnare.
Jag uppfattade det inte så?
Det finns mängder av olika brott. Varför ska just sexköp leda till orosanmälan - vad är skälet. Den som uttalade sig tror jag argumenterade för att man gav sig på ett brott som de flesta tycker är moraliskt förkastligt. Dvs att man valt just det brottet för att vinna moralpoäng och sympati.
Kan ha fattat fel.
Personligen kan jag tycka det är en smula kontraprouktivtatt överösa socialtjänsen med orosanmälningr. Jag tror att det finns bra nät för att fånga upp missförhållanden ändå.
Officiellt paltkoma!
Tror ärligt inte ens att jag skulle komma på tanken att äta prinsesstårta efter palt....... men jag kan förstå känslanOm man äter palt och sen prinsesstårta så finns det ytterligare en nivå av paltkoma. Rekommenderas ej om man vill verka iaf lite semi-levande på kalas.
Vad för slags lån är de ute efter? Jag har ett stort lån uppdelat.
Haha, absolut! Det är väl så, det är en härlig värld att göra en visit i, men som fundament i livet krävs ett betydligt större pussel.