Ok, jag känner inte folk.För att det är en av världens mest kända människor, både när han levde och efter hans död.
Min 9-åring vet vem det är.
Jag som fjortonåring vet inte vem det är, har överlevt hittils.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok, jag känner inte folk.För att det är en av världens mest kända människor, både när han levde och efter hans död.
Min 9-åring vet vem det är.
Snälla, säg att du skämtar? Eller måste man bli orolig?
Ok, jag känner inte folk.
Världskrigen vet jag om...Herregud.. Ok blir orolig. Är ju typ som att gå igenom grundskolan utan att ha ngn aning om att det existerat ett par världskrig?
Världskrigen vet jag om...
Googla på Elvis Presley är du snäll.Ok, jag känner inte folk.
Krigen är ju lite intressantaPuh... Alltid nåt
Såg att den höll på med musik och nu var död. Så typ som en vanlig människa?Googla på Elvis Presley är du snäll.
Såg att den höll på med musik och nu var död. Så typ som en vanlig människa?
Nej. Inte en vanlig människa. Dåtidens Bruce Springsteen typ.Såg att den höll på med musik och nu var död. Så typ som en vanlig människa?
Kall kebabpizza dagen efter är ju annars sjukt gott!Sambons pizza var ett mooonster! Typ nog till 3 familjer. Kartongen var alltså större än normalt. Han åt upp hela OCH en pizzasallad. Kolla hur liten en rätt stor gaffel ser ut bredvid.
Jag är fasen imponerad!
Visa bifogad fil 54222
Jo, vi får lära oss spela piano.Snälla.... *drar ett djupt andetag*
Har ni ingen musikundervisning i skolan numera?
Jag vet inte vem det är heller. Jag har inget intresse för musik, frågar jag så är det för att jag inte vet.Nej. Inte en vanlig människa. Dåtidens Bruce Springsteen typ.
Jag hoppas verkligenatt du spelar så här ignorant nu.
Även om man inte har intresse så bör man veta vilka dessa människor är, det tillhör allmänbildningen.Jo, vi får lära oss spela piano.
Jag vet inte vem det är heller. Jag har inget intresse för musik, frågar jag så är det för att jag inte vet.
Nu vet jag lite mer än innan.Även om man inte har intresse så bör man veta vilka dessa människor är, det tillhör allmänbildningen.
Kall kebabpizza dagen efter är jj annars sjukt gott!
Har du hört Avundsjuk på regnet? Daniel Adams Ray och Miriam Bryant tillsammans. Oerhört melodiöst och bra!Speaking of musik så spelar jag denna just nu och får gåshud...
Sorry Elvis men Andreas Scholl är nog min no 1 manliga sångare
Jo, vi får lära oss spela piano.
Jag vet inte vem det är heller. Jag har inget intresse för musik, frågar jag så är det för att jag inte vet.