R
Raderad medlem 68338
Förresten. Ngn som kan rekommendera smidig mat att ha med ut på sjön?? Ugn finns ej, endast en kokplatta och begränsat med plats på segelbåt. Har hjärnsläpp ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förresten. Ngn som kan rekommendera smidig mat att ha med ut på sjön?? Ugn finns ej, endast en kokplatta och begränsat med plats på segelbåt. Har hjärnsläpp ...
Är på väg till Söder för Lashlift. Såklart började det regna och har inget paraply med mig
Finns kylskåp?Förresten. Ngn som kan rekommendera smidig mat att ha med ut på sjön?? Ugn finns ej, endast en kokplatta och begränsat med plats på segelbåt. Har hjärnsläpp ...
Hur lång tid talar vi om? Det finns helt okej burkar/påsar med soppa som kan förvaras i rumstemperatur och mättar. Lite bröd till också så klarar man en eller några dagar.Förresten. Ngn som kan rekommendera smidig mat att ha med ut på sjön?? Ugn finns ej, endast en kokplatta och begränsat med plats på segelbåt. Har hjärnsläpp ...
Finns kylskåp?
Hur lång tid talar vi om? Det finns helt okej burkar/påsar med soppa som kan förvaras i rumstemperatur och mättar. Lite bröd till också så klarar man en eller några dagar.
Är det bara över dagen, sallad, wrap, koka potatis och sen lite gravad lax, eller rökt.
Det är ett S-förslagLyssnade precis på radion där en politiker (centerpartist?) kallade sexköp för "moraliskt förkastligt beteende" istället för vad det egentligen är, dvs ett olagligt brott.
Samtalet handlade om förslaget att sexköp ska leda till orosanmälan till Soc om mannen som grips är vårdnadshavare av ett barn.
väldigt oartigt faktiskt ring upp honomStackars man, han fick äntligen tag på mig efter att ha jagat mig i flera veckor - kollade upp numret och de var något finansföretag - och började piggt fråga om det stämmer att jag amorterar av privatlån. Nope sa jag! Och då la han bara på telefonen. Han ville inte ens diskutera deras policy viket jag var nyfiken på. Oartigt av honom!
Antar att de jobbar med att slå ihop alla privatlån till ett.
De har ringt mig också och det enda lån jag någonsin haft är CSN, så de har nog inga register alls.väldigt oartigt faktiskt ring upp honom
Blir lite lätt trött på sådana Jag gjorde mig av med några mindre lån för flera år sedan ändå ringde den förra veckan
Jag ser här att du har privatlån
Öhh nej har inte haft på flera år uppdatera gärna era uppgifter tack och sluta stör mig
De kanske har hittat en gammal telefonkatalog och ringer från a till ö bara för att nåt att göraDe har ringt mig också och det enda lån jag någonsin haft är CSN, så de har nog inga register alls.
Ja du?De kanske har hittat en gammal telefonkatalog och ringer från a till ö bara för att nåt att göra
Det är ett S-förslag