Vad gör vi? Del CXIII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Tips till alla! AnvÀnd inte gÀststugor eller gÀstrum som förrÄd :angel:
Jag visste inte att man kunde fÄ plats med sÄ mycket saker pÄ en sÄn lite yta :cautious::meh:
HÄller med i princip :) . Problemet Àr att vi inte har nÄgot annat förrÄd. Huset Àr litet (ca 70 kvm) och det finns vÀldigt ont om förvaringsplats inomhus. Men mitt största problem Àr att det Àr sÄ mycket skrÀp i förrÄdet..... :cautious:
 
Ibland kÀnner jag mig som vÀrldens trÄkigaste mÀnniska :angel: Jag fyller snart Är och sitter och funderar pÄ lite förslag till familjen pÄ vad jag önskar mig. Det Àr BARA trÄkiga hÀstsaker. Kan inte komma pÄ en enda sak jag vill ha som inte Àr hÀstsak.
 
Ibland kÀnner jag mig som vÀrldens trÄkigaste mÀnniska :angel: Jag fyller snart Är och sitter och funderar pÄ lite förslag till familjen pÄ vad jag önskar mig. Det Àr BARA trÄkiga hÀstsaker. Kan inte komma pÄ en enda sak jag vill ha som inte Àr hÀstsak.
Jag kommer ocksÄ bara pÄ hÀstsaker :angel: krÀsen Àr jag ocksÄ :o har verkligen funderat pÄ vad jag önskar mig i och med att jag tydligen fyller jÀmt.
 
Ibland kÀnner jag mig som vÀrldens trÄkigaste mÀnniska :angel: Jag fyller snart Är och sitter och funderar pÄ lite förslag till familjen pÄ vad jag önskar mig. Det Àr BARA trÄkiga hÀstsaker. Kan inte komma pÄ en enda sak jag vill ha som inte Àr hÀstsak.
Var glad att kunna önska nÄt.
Min födelsedag Àr det ingen som firar
 
DÀckade pÄ soffan. Funderar pÄ vad som krÀver minst anstrÀngning att göra till middag och inte Àr mackor
 
Ja, den blev inte sÄ dum... :d
20200721_210223.webp
 
Pizza :p
Annars gröt, Àgg, pasta och korv eller köttbullar, smoothie

Allt mÄste tillagas pÄ nÄgot sÀtt. Gröt har jag inte hemma eller korv. Inget jag kan göra smoothie av.

Urrk pizza :yuck: Àr nog den enda mÀnniskan i Sverige som inte gillar pizza.
 
... eller skrÀp som i "bra att ha"? :angel: :D
Du har stora uthus... :D :D

Jag har sparat alldeles för mycket.
Men sÄ kom jag att tÀnka pÄ stackars avkomman som blir helt ensam om att ta hand om allt efter mig. Hens fars familj har inte flyttat pÄ tre-fyra generationer och har mÀngder av uthus. SÄ jag tÀnkte att hen skulle slippa stada alltför mycket efter mig i alla fall. Hen har redan mardrömmar om sin fars bohag....
 
Allt mÄste tillagas pÄ nÄgot sÀtt. Gröt har jag inte hemma eller korv. Inget jag kan göra smoothie av.

Urrk pizza :yuck: Àr nog den enda mÀnniskan i Sverige som inte gillar pizza.
Du o ja :love:

Äter pizza en gĂ„ng om Ă„ret. Det kan vara gott men varför chansa.

FÄr obehagskÀnslor av utseendet. Det ser ju ut som spyor.
FeststÀllet i ungdomen var pizzerian. Alltför mÄnga minnen av fylla och pizza. Och utspydd pizza.
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt pÄ morgonen ÀndÄ. Hon mÄste ju patrullera Àgorna!
73 74 75
Svar
1 486
· Visningar
41 808
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgÄs med vÀnner och fixa i trÀdgÄrden och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 123
Senast: escodobe
·
Hemmet Har fruktansvÀrt kallt i min "kÀllare" problemet Àr att det Àven Àr min wc, dusch och tvÀtt. Helkaklat med enda vÀrmekÀllan delvis...
Svar
10
· Visningar
984
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger pÄ sista versen. SÄ jag behöver komma pÄ en lösning pÄ husets uppvÀrmning. Oljepannan har varit bra dÄ den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 264
Senast: sthu
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp