Nu ska jag gå på utsättningsmöte!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det inte bara överhettningsskyddet i hårtorken som slagit till, många modeller har såna som återställer sig själv när produkten kallnat och power cyclas.
Har samma problem här. Felanmälde första gången för två år sen.Tittar på Laggies och stör mig på det dunkande ljudet jag skrivit om förut som börjat låta i mitt hyreshus.
Imorrn ska jag ringa vaktmästaren om det.
Ät en glass i hamnen åt mig!Nä den dog verkligen.
Men idag skiner solen. Min utrustning är torr. Särbons också med undantag för att handskarna är fuktiga. Men han har värmehandtag så de kommer torka under dagen.
Strax dags för frulle och sen mot Askersund
Har samma problem här. Felanmälde första gången för två år sen.
Förlåt men hur?!Tyckt att trosorna varit osköna sen jag satte på mig dem i morse. Tills jag upptäckte nu att de sitter bak och fram. String. Vilken jävla idiot man är ibland?!?
Ät en glass i hamnen åt mig!
Flera glasstånd, det svåra är att välja! Även små matbodar så ladda för lunch annars finns det också söta små hantverksbodar och en fin kyrka, men överlag en mysig hamn!Åh, har de bra glass där?
Nått annat vi inte bör missa?
@godisklubba
https://www.expressen.se/nyheter/hans-katter-far-inte-vara-veganer/
Tyvärr har den ändrade djurskyddslagen försämrat skyddet att ge sin katt vegetarisk kost utan konstaterar bara att:
Men! Det som kanske biter på din pappa och hans tjej är att du isof måste köpa särskild vegetabilisk kattmat + tillskott vilket är både dyrt och krångligt särskilt som det efter en snabb googling inte finns en svensk återförsäljare så det måste beställas från annat land och är dyrt.
Många vanliga kattmatssorter (ffa torrfoder) innehåller redan en del vegetabilier och skulle som Jordbruksverket konstaterar möjligen kunna klassas som vegetarianska. Men gemensamt är att samtliga även innehåller animaliskt protein och därför de specifika komponenter som taurin som katter är beroende av. Är din pappa och hans tjej beredda på att behöva betala saftigt för importerat kattfoder + få i katterna taurin och andra nödvändiga tillskott som behöver köpas separat?
Ja alltså... min pappa är lite av en expert när det kommer till att göra saker så krångligt som möjligt ibland.@godisklubba tänkte också på precis det @MJLee skrev.
Förutom att hela grejen är dum så måste det ju vara oerhört krångligt att ge katterna vegan/vegetarisk kost? Vad hade tänkt ge dem? Tänkte de göra egen mat åt dem? De verkar ju inte sådär jätteengagerade i katterna så tycker det verkar så konstigt att de väljer den krångligaste vägen om ni nu har ett fungerande foder....
Tack för den! Nu spillde jag kaffe över tröjanTyckt att trosorna varit osköna sen jag satte på mig dem i morse. Tills jag upptäckte nu att de sitter bak och fram. String. Vilken jävla idiot man är ibland?!?