Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När barnet läser 3/4 som 3,25 dl socker så blig det väldigt mycket kakdeg till slut...
Visa bifogad fil 54514
Men gott med färska hallon blir det också!
Nej. Det och andra störningar ligger hos miljöförvaltningen nu. Inspektören har skrivit ett föreläggande men någon chef måste godkänna innan det skickas ut … blir väl inte gjort i sommar.Åh! Men fick du reda på vad det var...? Min vaktmästare ska komma nu snart o lyssna (då lär de väl bli tyst just då ).
Nej. Det och andra störningar ligger hos miljöförvaltningen nu. Inspektören har skrivit ett föreläggande men någon chef måste godkänna innan det skickas ut … blir väl inte gjort i sommar.
Flera glasstånd, det svåra är att välja! Även små matbodar så ladda för lunch annars finns det också söta små hantverksbodar och en fin kyrka, men överlag en mysig hamn!
Ja det är så himla rofyllt! Vi planerar alltid ett stop där om vi kanVi hamnade i hamnen (bor ett stenkast bort på Garvaregårdens BnB) men var HYSTRISKT mätta efter en underbar lunch i Kristinehamn så glass var otänkbart. Jag kom knappt upp på hojen och då hade jag ändå fått knäppa upp MC-brallorna
Strosade runt lite, hamnade på en uteservering i strålande sol och särbon köpte in en flaska rosé. Satt i nära 3 h på den där uteserveringen.
Urmysigt här
Har lyckats luska ut att hon dog år 1865, endast 33 år gammal....En av gravarna på den övervuxna kyrkogården....
Visa bifogad fil 54518