Nu ska jag alldeles strax gå på utsättningsmöte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska snart gå morgonpromenad med Torsten. 12 grader och strålande sol. Ska jag ta jacka eller varm väst? Dessa stora beslut.Lurar mig på vädret och årstiden, klarblå himmel, slutet av juli i Mellansverige, man borde kunna gå ut i shorts och t-shirt. Men icke, det blåser isvindar och det blev en väldigt kort rastning av Ville eftersom jag huttrade.
Jacka, jag frös om armarna!Jag ska snart gå morgonpromenad med Torsten. 12 grader och strålande sol. Ska jag ta jacka eller varm väst? Dessa stora beslut.
Nä, bor i studentlägenhet nu, tror ingen vill byta bort sin vanliga hyresrätt mot en sån.Går det inte att göra ett byte?
Åh, fy..... Det låter ju helt förfärligt.....Ska göra en singelnatt på lördag, 19-08.
Åh, fy..... Det låter ju helt förfärligt.....
Har också sökt ett nytt jobb, en tjänst som lät intressant så gjorde samma som du! Verkar inte få svar förrän i augusti dockHar plitat lite på ett personligt brev... Är ju svårt att få jobb som usk på VC då det är eftertraktat men vad sjutton! Man kan alltid slänga iväg en ansökan i alla fall när en tjänst ligger ute !
Har också sökt ett nytt jobb, en tjänst som lät intressant så gjorde samma som du! Verkar inte få svar förrän i augusti dock