Vad gör vi? Del CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lurar mig på vädret och årstiden, klarblå himmel, slutet av juli i Mellansverige, man borde kunna gå ut i shorts och t-shirt. Men icke, det blåser isvindar och det blev en väldigt kort rastning av Ville eftersom jag huttrade. 🙄
Jag ska snart gå morgonpromenad med Torsten. 12 grader och strålande sol. Ska jag ta jacka eller varm väst? Dessa stora beslut.
 
Jag mår riktigt jäkla uselt idag :down: Har knappt fått nån sammanhållen sömn alls i natt, ena hunden har varit hängig och väckt mig så många gånger att jag tappat räkningen. Nu känner jag mig både skittrött och helt desorienterad. Kommer bli en lååång dag det här :banghead:
 
Ska till psyk idag och sedan iväg till hästen och rida. Fint väder idag så det blir nog bra.
Fått erbjudande på en lägenhet också, men är åtta före mig i kön så lär inte få den.. Men hoppas kan jag iaf, mina bästa vänner bor i det området så hade varit kul.
 
Jag har liiite ont i halsen. Så jag jobbar hemifrån. Jag har mycket att göra, men allt innebär att träffa folk, eller så inväntar jag komplettering. Så jag kan inte göra något alls just nu, utan jag stirrar på skärmen och inväntar något att göra. Det känns helt tokigt, då jag vet att jag kommer ha massor av timmars jobb efter jag träffat lite folk. :grin:

Jag ska i alla fall lämna in ett corona-prov i eftermiddag för att bekräfta att det "bara" är lite ont i halsen.
 
Jag försöker under tiden jag väntar på ett par besked planera min helg. Ska göra en singelnatt på lördag, 19-08. Det innebär att jag måste planera om lite.
Hade från början tänkt stallet på förmiddagen båda dagarna där jag skulle motionera båda ponnyerna. Därefter antingen gymmet eller PW i Bokskogen följt av mathandling den ena dagen, städning den andra dagen samt kanske bakning.
Nu måste jag ju vända dygnet två gånger om så jag får stryka ett par aktiviteter så jag hinner sova :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 490
· Visningar
42 054
Senast: Mia_R
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 123
Senast: escodobe
·
Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
984
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 265
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp