Hästar, ungar, hund och jag själv motionerade. Nu ska jag börja med middagen Lax i ugnen och kokt potatis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, du köper isopropanol, skruvar isär eländet och rengörJag måste köpa ett nytt tangentbord. Katten välte omkull min flaska med iste och nu använder jag två tangentbord där vissa tangenter fungerar på det ena men inte det andra och vissa tangenter fungerar inte alls på båda.
Detta är skälet till att jag aldrig köper dyra tangentbord.
Icke komposten, då dör den! Använd den som tändvätska iställetDagförvirrade tanten har insett att det inte går åt så mycket olja här. Min rapsolja är gammal. Luktar härsket. Det är säkert en halvliter kvar i flaskan.
Tyvärr finns det vara tvålitersflaskor på min butik med svensk kallpressad rapsolja. Eller småflaskor. Så nya friska två liter står i skåpet nu.
Kan man hälla rapsolja på komposten tro? Eller ha den för att tända i pannan?
Det är sommar och det betyder att det är "folk-har-helt-glömt-allt-vett-under-ledigheten-dag". Tyvärr håller inte detta sig till en viss veckodag eller visst datum......Bra jobbat tanten.
Lyckades ju åka och handla när det var barnbidragsdag senast. Idag gjorde jag ett nytt besök i staden och hade missat att det är lönefredag
I kassan var det en yngling som trängde sig nära så jag vände mig instinktivt och viftade åt honom. Han backade direkt och sa javisstja. Det är lätt att glömma.
Väger du bara 49,2? Det låter väldigt lite men du kanske är kort?49,2 kg visade vågen i morse! Börjar äntligen känna igen mig i min egen kropp, verkligen helt sjukt hur snabbt jag gick upp de där 7-ish kilona när jag åt mirtazapin... Men tänker inte fokusera specifikt på viktnedgång nu utan mer på uthållighet och styrka.
Nej, du köper isopropanol, skruvar isär eländet och rengör
Juniors skitdyra speltangentbord är isärtaget X antal gånger och rengjort efter t.ex monster-olycka, jordgubbar&mjölk-olycka mm
Häst med tandfraktur..... Ugh, jag tänker att detta kan bli DYRT.......
Det hoppas jag med. Hon äter hyfsat - tack och lov - men vi får väl se vad som behöver göras på kliniken imorgon eftermiddag.Åh, vad trist Jag hoppas att det går bra i slutändan!