Jag fick dra två tänder på min tidigare i år, det blev inte så farligt dyrt. Det var två framtänder, en uppe och en nere.Häst med tandfraktur..... Ugh, jag tänker att detta kan bli DYRT.......
Hoppas det löser sig lät för både dig och hästen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick dra två tänder på min tidigare i år, det blev inte så farligt dyrt. Det var två framtänder, en uppe och en nere.Häst med tandfraktur..... Ugh, jag tänker att detta kan bli DYRT.......
Tack ! Detta är en sprucken kindtand - uppe. Ingen aning om vad hon kan ha hittat på.....Jag fick dra två tänder på min tidigare i år, det blev inte så farligt dyrt. Det var två framtänder, en uppe och en nere.
Hoppas det löser sig lät för både dig och hästen
Varför?Mår dåligt efter besöket av syrran
Hon har alltid klankat ner på mig. Inget jag gör duger. Jag är värdelös. Jag bor hemma hos mina föräldrarVarför?
Du behöver givetvis inte svara om du inte vill
Taskigt. Syster och alltHon har alltid klankat ner på mig. Inget jag gör duger. Jag är värdelös. Jag bor hemma hos mina föräldrar
Osv
JaTaskigt. Syster och allt
Lyssna inte på henne Du är inte alls värdelösHon har alltid klankat ner på mig. Inget jag gör duger. Jag är värdelös. Jag bor hemma hos mina föräldrar
Osv
Isopropanol funkar på läskeblask (cola, monster, trocadero you name it ) för oss så det borde funka för dig med. Men det är lite pyssligt Sist tog vi bort allt, verkligen allt! ner till att alla tangenter låg i en påse... men det går!Försökte rengöra det ena i går kväll, gick inte bra. Men ska försöka med det här nu när jag har ett användbart tangentbord. Ska försöka hitta isopropanol?
PS. Alltid bra att ha ett i reserv dock, har jag lärt mig av bitter erfarenhet.
PPS. Cola, glass och iste är svårare att få bort eftersom det har så mycket socker att allt blir sticky.
Aha, jag har det redan hemma när jag rengör datorn. Ja, låter logiskt. Men det ena tangentbordet är dött eftersom tre av de mjuka gummiplopparna som gör att man kan trycka ner tangenten poppade ur.
Oj nej då är jag tom lite längre än dig, 167 cm mäter jag! Men jag är väldigt "tunn" i konstruktionen eller hur man ska säga så jag tror det är därför det ändå ser okej ut. Däremot såg jag sjukligt smal ut när jag var nere på 40-43 kg men då kändes det inte bra heller.Väger du bara 49,2? Det låter väldigt lite men du kanske är kort?
Känslig fråga kanske. Du behöver såklart inte svara om du inte vill.
Jag är 163 cm lång och kände mig för smal när jag vägde 62 kg.
Hahaha jag läste röv och tänkte vad är dettaTorkar löv i ugnen
Vi var
Isopropanol funkar på läskeblask (cola, monster, trocadero you name it ) för oss så det borde funka för dig med. Men det är lite pyssligt Sist tog vi bort allt, verkligen allt! ner till att alla tangenter låg i en påse... men det går!
Gummiplopparna borde du kunna byta mot nya eller pilla tillbaka. Junior har ett set med olika gummiploppar för att få olika snabbhet i tangenterna. Men nu är det ett vanligt löst tangentbord, inget integrerat typ det jag har i laptopen.
Och det frågar du fru Senil...hmm, ska se om jag kan hitta gummiploppar, var köpte du dem?