Vad gör vi? Del CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är väldigt dumt att googla sjukdomar.

Läkaren funderade på kortisolbrist när jag äntilgen fick tag på henne för att prata om min orkeslöshet och trötthet.

Googling visade en massa symptomoch jag har självklart alla! Vad annat vänta när jag googlade. Jag som normalt inte är det mista hypokondrisk blev plötsligt jättesjuk. :banghead:
 
Vi var
Försökte rengöra det ena i går kväll, gick inte bra. Men ska försöka med det här nu när jag har ett användbart tangentbord. Ska försöka hitta isopropanol?

PS. Alltid bra att ha ett i reserv dock, har jag lärt mig av bitter erfarenhet.

PPS. Cola, glass och iste är svårare att få bort eftersom det har så mycket socker att allt blir sticky.

Aha, jag har det redan hemma när jag rengör datorn. Ja, låter logiskt. Men det ena tangentbordet är dött eftersom tre av de mjuka gummiplopparna som gör att man kan trycka ner tangenten poppade ur.
Isopropanol funkar på läskeblask (cola, monster, trocadero you name it :cautious:) för oss så det borde funka för dig med. Men det är lite pyssligt ;) Sist tog vi bort allt, verkligen allt! ner till att alla tangenter låg i en påse... men det går!

Gummiplopparna borde du kunna byta mot nya eller pilla tillbaka. Junior har ett set med olika gummiploppar för att få olika snabbhet i tangenterna. Men nu är det ett vanligt löst tangentbord, inget integrerat typ det jag har i laptopen.
 
Nu började det regna, vi hann gå kvällsrundan med vovvarna innan :up: Det ska tydligen regna tills imorgon kväll :meh:
Nåja, junioren och jag röjer väl vidare i gäststugan imorgon, fy 17 för -70-talets väggfasta sängar :yuck: Nu ska dom bort!
Idag lyckades vi komma ner till stommen iallafall, svettigt jobb bara det...

Men nu är det kväll och jag har fått mig ett glas rött 🍷 - skål på er!
 
:eek: Väger du bara 49,2? Det låter väldigt lite men du kanske är kort?
Känslig fråga kanske. Du behöver såklart inte svara om du inte vill.
Jag är 163 cm lång och kände mig för smal när jag vägde 62 kg.
Oj nej då är jag tom lite längre än dig, 167 cm mäter jag! Men jag är väldigt "tunn" i konstruktionen eller hur man ska säga :laugh: så jag tror det är därför det ändå ser okej ut. Däremot såg jag sjukligt smal ut när jag var nere på 40-43 kg men då kändes det inte bra heller.
 
Vi var

Isopropanol funkar på läskeblask (cola, monster, trocadero you name it :cautious:) för oss så det borde funka för dig med. Men det är lite pyssligt ;) Sist tog vi bort allt, verkligen allt! ner till att alla tangenter låg i en påse... men det går!

Gummiplopparna borde du kunna byta mot nya eller pilla tillbaka. Junior har ett set med olika gummiploppar för att få olika snabbhet i tangenterna. Men nu är det ett vanligt löst tangentbord, inget integrerat typ det jag har i laptopen.

hmm, ska se om jag kan hitta gummiploppar, var köpte du dem?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 496
· Visningar
42 256
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 123
Senast: escodobe
·
Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
984
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 266
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp