Ett möte avklarat och om en liten stund är det dags för nästa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är glad att bara ha 4 fönster på entréplan och tre fönster som sitter ihop plus altandörr dörr i källarenMålat tre fönster, tredje strykningen på utsidan nu, först grundfärgen och två täckfärg, men jag tror att det får bli ett tredje lager täckfärg i och med att trät suger in lite ojämnt. Vi får väl se när det har torkat. Sen är det bara sisådär 25 fönster kvar.
Wow!Målat tre fönster, tredje strykningen på utsidan nu, först grundfärgen och två täckfärg, men jag tror att det får bli ett tredje lager täckfärg i och med att trät suger in lite ojämnt. Vi får väl se när det har torkat. Sen är det bara sisådär 25 fönster kvar.
Jag räknade just ihop våra fönster, 19 dubbelfönster på huset, sen två mindre i skrubbarna. 13 fönster som dessutom har innanfönster också. Sen har vi lillstugan, boden och ladugården med hur mycket fönster som helst. Jag kommer att renovera fönster varenda sommar tills jag dör.Är glad att bara ha 4 fönster på entréplan och tre fönster som sitter ihop plus altandörr dörr i källaren
Jag räknade just ihop våra fönster, 19 dubbelfönster på huset, sen två mindre i skrubbarna. 13 fönster som dessutom har innanfönster också. Sen har vi lillstugan, boden och ladugården med hur mycket fönster som helst. Jag kommer att renovera fönster varenda sommar tills jag dör.
Hehe, nu blir det inte lika snabbt. Tre hästar att jobba ju.Ska väcka barnet. Efter lunch ska vi äntligen komma iväg till @Cattis_E , har inte varit där sen en snabbvisit i påsk!
Hrm. Jag har hört att liknande operationer lär ha kostat ca 13000 kr.... För mig låter det som en VÄLDIGT stor summa för att plocka ut en frakturerad tand på en vaken häst. så jag hoppas verkligen att jag kommer undan billigare än så. I BÄSTA fall tar försäkringen 5000 kr.....Jag fick dra två tänder på min tidigare i år, det blev inte så farligt dyrt. Det var två framtänder, en uppe och en nere.
Hoppas det löser sig lät för både dig och hästen
Här är det gamla fina fönster men målade i gulbrun färg. Nu blir det istället röda fönster, jag hoppas att det blir så bra i verkligheten som jag har tänkt mig.
Vi har fina bruna 80-tals fönster
Mitt boende är ju från 60-taletHär är det gamla fina fönster men målade i gulbrun färg. Nu blir det istället röda fönster, jag hoppas att det blir så bra i verkligheten som jag har tänkt mig.
Jag drog två tänder, röntga framtänderna i över- och undetkäke plus blodprov för PPID, det kostade ca 8tkr.Hrm. Jag har hört att liknande operationer lär ha kostat ca 13000 kr.... För mig låter det som en VÄLDIGT stor summa för att plocka ut en frakturerad tand på en vaken häst. så jag hoppas verkligen att jag kommer undan billigare än så. I BÄSTA fall tar försäkringen 5000 kr.....
Vårt är ursprungligen byggt 1909 men utbyggt på 50-talet, sen är det bara underhållet. Många tapeter är kvar från 50-talet.Mitt boende är ju från 60-talet
Våfflor, okej då..... men hjortronsylten!