Vad gör vi? Del CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Målat tre fönster, tredje strykningen på utsidan nu, först grundfärgen och två täckfärg, men jag tror att det får bli ett tredje lager täckfärg i och med att trät suger in lite ojämnt. Vi får väl se när det har torkat. Sen är det bara sisådär 25 fönster kvar. :cautious: :rofl:
Är glad att bara ha 4 fönster på entréplan och tre fönster som sitter ihop plus altandörr dörr i källaren ;)
 
Målat tre fönster, tredje strykningen på utsidan nu, först grundfärgen och två täckfärg, men jag tror att det får bli ett tredje lager täckfärg i och med att trät suger in lite ojämnt. Vi får väl se när det har torkat. Sen är det bara sisådär 25 fönster kvar. :cautious: :rofl:
Wow!
 
Är glad att bara ha 4 fönster på entréplan och tre fönster som sitter ihop plus altandörr dörr i källaren ;)
:cautious: Jag räknade just ihop våra fönster, 19 dubbelfönster på huset, sen två mindre i skrubbarna. 13 fönster som dessutom har innanfönster också. Sen har vi lillstugan, boden och ladugården med hur mycket fönster som helst. :arghh: Jag kommer att renovera fönster varenda sommar tills jag dör. :cautious::rofl:
 
Jag fick dra två tänder på min tidigare i år, det blev inte så farligt dyrt. Det var två framtänder, en uppe och en nere.

Hoppas det löser sig lät för både dig och hästen :heart
Hrm. Jag har hört att liknande operationer lär ha kostat ca 13000 kr.... :crazy: För mig låter det som en VÄLDIGT stor summa för att plocka ut en frakturerad tand på en vaken häst. så jag hoppas verkligen att jag kommer undan billigare än så. I BÄSTA fall tar försäkringen 5000 kr.....
 
Hrm. Jag har hört att liknande operationer lär ha kostat ca 13000 kr.... :crazy: För mig låter det som en VÄLDIGT stor summa för att plocka ut en frakturerad tand på en vaken häst. så jag hoppas verkligen att jag kommer undan billigare än så. I BÄSTA fall tar försäkringen 5000 kr.....
Jag drog två tänder, röntga framtänderna i över- och undetkäke plus blodprov för PPID, det kostade ca 8tkr.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 506
· Visningar
42 496
Senast: sthu
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 123
Senast: escodobe
·
Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
984
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 266
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp