Vad gör vi? Del CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Målat tre fönster, tredje strykningen på utsidan nu, först grundfärgen och två täckfärg, men jag tror att det får bli ett tredje lager täckfärg i och med att trät suger in lite ojämnt. Vi får väl se när det har torkat. Sen är det bara sisådär 25 fönster kvar. :cautious: :rofl:
Är glad att bara ha 4 fönster på entréplan och tre fönster som sitter ihop plus altandörr dörr i källaren ;)

Målat tre fönster, tredje strykningen på utsidan nu, först grundfärgen och två täckfärg, men jag tror att det får bli ett tredje lager täckfärg i och med att trät suger in lite ojämnt. Vi får väl se när det har torkat. Sen är det bara sisådär 25 fönster kvar. :cautious: :rofl:
Wow!

Är glad att bara ha 4 fönster på entréplan och tre fönster som sitter ihop plus altandörr dörr i källaren ;)
:cautious: Jag räknade just ihop våra fönster, 19 dubbelfönster på huset, sen två mindre i skrubbarna. 13 fönster som dessutom har innanfönster också. Sen har vi lillstugan, boden och ladugården med hur mycket fönster som helst. :arghh: Jag kommer att renovera fönster varenda sommar tills jag dör. :cautious::rofl:

Jag fick dra två tänder på min tidigare i år, det blev inte så farligt dyrt. Det var två framtänder, en uppe och en nere.

Hoppas det löser sig lät för både dig och hästen :heart
Hrm. Jag har hört att liknande operationer lär ha kostat ca 13000 kr.... :crazy: För mig låter det som en VÄLDIGT stor summa för att plocka ut en frakturerad tand på en vaken häst. så jag hoppas verkligen att jag kommer undan billigare än så. I BÄSTA fall tar försäkringen 5000 kr.....

Hrm. Jag har hört att liknande operationer lär ha kostat ca 13000 kr.... :crazy: För mig låter det som en VÄLDIGT stor summa för att plocka ut en frakturerad tand på en vaken häst. så jag hoppas verkligen att jag kommer undan billigare än så. I BÄSTA fall tar försäkringen 5000 kr.....
Jag drog två tänder, röntga framtänderna i över- och undetkäke plus blodprov för PPID, det kostade ca 8tkr.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
301
Övr. Barn Vi ska till Malmö på innebandy-vm nästa helg. Tre av barnen (5-10 år) kommer inte vilja titta på alla matcher så då behöver vi lite...
Svar
5
· Visningar
349
Senast: Rumpnissen
·
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 586

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat