Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Städar höskulle imorgon kommer det sex ton småbalshö
Det blir en jobbig lördag
Det är ont om händer men det får lov att gåVi kör nästan alltid precis innan midsommarafton. I år blev det 7 ton. Munskydd och många händer är bra att ha vid dessa tillfällen. Och sedan får man duscha rejält för att minimera de tusentals hudutslagen....
Tack!Men du... det är inte hennes sak att döma dig. Plus att jag flyttade hem till mina föräldrar efter universitetsstudierna var klara och blev av diverse anledningar kvar. Det är säkert de som ansåg (och anser) att det var märkligt gjort av mig och att jag var värdelös. Det struntar jag i, de har som sagt inte rätt att döma mig.
Plus att utomlands är det inte alls så himla konstigt att bo hos sina föräldrar, oavsett anledningen. Jag har jobbat mycket med folk från Australien och de har inte ens höjt ett ögonbryn över det.
Jag förstår att det är jobbigt och hemskt att höra det från sin syster men försök komma ihåg att du har INGET att skämmas över
Grattis!Äter lunch. Snart ska jag och dottern till mina föräldrar som ska bjuda på tårta eftersom jag har namnsdag idag.
Vet du om det var corona du hade?Åh, på söndag kommer min pappa och sambo på ute-fika! Vi har inte setts på så länge nu iom att de är i riskgrupp för Corona och jag var ju sjuk så länge. Men nu äntligen ska vi umgås lite på avstånd iaf.
När jag bodde i Sthlm(där han bor) så umgicks vi ju iaf något varje vecka. Hann inte jag ses riktigt så följde han med till stallet för att umgås när jag iaf behövde dit. Nu bor jag ju en bit bort och vi ses mer sällan. Men det brukar ju iaf inte vara nästan ett halvår mellan besöken.
Pappiiii!
Äter lunch. Snart ska jag och dottern till mina föräldrar som ska bjuda på tårta eftersom jag har namnsdag idag.