Vad gör vi? Del CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste klä på mig, gå ut och köpa ett nytt tangentbord :banghead: :arghh: för jag behöver verkligen mer utgifter den här månaden. Men man kan inte använda ett tangentbord som bara skriver bokstäver och inga tecken eller siffror och man måste dunka på space bar flera gånger för att det ska fungera.
 
Måste klä på mig, gå ut och köpa ett nytt tangentbord :banghead: :arghh: för jag behöver verkligen mer utgifter den här månaden. Men man kan inte använda ett tangentbord som bara skriver bokstäver och inga tecken eller siffror och man måste dunka på space bar flera gånger för att det ska fungera.
Det finns skydd till tangentbord, används i industrin bl a. :idea:
 
Måste klä på mig, gå ut och köpa ett nytt tangentbord :banghead: :arghh: för jag behöver verkligen mer utgifter den här månaden. Men man kan inte använda ett tangentbord som bara skriver bokstäver och inga tecken eller siffror och man måste dunka på space bar flera gånger för att det ska fungera.
Läste klä ut mig och undrade varför man måste klä ut sig för att köpa tangentbord och undrade vad jag hade missat :angel::D
 
Kompisarna har åkt hem och jag och mina ungar har ätit lunch. Nu mumsar dom vattenmelon (dom skulle kunna leva på det haha) och jag dricker kaffe. Ska snart ta en promenad med hästarna och hunden innan kusinen kommer tillbaka för mera lek :)
 
Bra jobbat tanten.

Lyckades ju åka och handla när det var barnbidragsdag senast. Idag gjorde jag ett nytt besök i staden och hade missat att det är lönefredag :banghead:

I kassan var det en yngling som trängde sig nära så jag vände mig instinktivt och viftade åt honom. Han backade direkt och sa javisstja. Det är lätt att glömma.
 
Bra jobbat tanten.

Lyckades ju åka och handla när det var barnbidragsdag senast. Idag gjorde jag ett nytt besök i staden och hade missat att det är lönefredag :banghead:

I kassan var det en yngling som trängde sig nära så jag vände mig instinktivt och viftade åt honom. Han backade direkt och sa javisstja. Det är lätt att glömma.
Det är lönefredag imorgon :idea: Så borde vara lugnt idag
 
Bra jobbat tanten.

Lyckades ju åka och handla när det var barnbidragsdag senast. Idag gjorde jag ett nytt besök i staden och hade missat att det är lönefredag :banghead:

I kassan var det en yngling som trängde sig nära så jag vände mig instinktivt och viftade åt honom. Han backade direkt och sa javisstja. Det är lätt att glömma.
Lönefredag är i morgon, idag är det tomtiplånbokentorsdag. :laugh:
 
Kom hem med ett tangentbord och naturligtvis mataffären. Min extremt goda olivolja är snart slut :banghead: Så fick köpa det och annat, och naturligtvis glömde jag grönsaksbuljongtärningarna. Plus att jag skulle från Medborgarplatsen till Gullmars och hamnade på T-centralen. Kan jag sluta ta fel tåg åt fel håll, tack.

Var också nyttig och köpte frysta jordgubbar istället för glass. :d
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 493
· Visningar
42 132
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 123
Senast: escodobe
·
Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
984
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 265
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp