Vad gör vi? Del CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blåbären rensade :up: ! Jag lovar, det tog längre tid att rensa än att plocka..... :wtf: Men nu har jag ca fyra liter blåbär uppdelade i lagom påsar till paj, muffins, osv i höst/vinter :) . Mycket möjligt att jag ger mig ut en omgång till och plockar lite fler bär till mig och också några till mina föräldrar (men de får rensa sina själv.... ;) ).....
 
Förr bastu. Nu GARDEROB!
Min bror bara ”öhm ok”.

07D93BAA-9A60-4C02-9DE6-3C62EC1BA50C.webp
 
Snart städat undervåningen. Tar det rätt lugnt, tänker inte stressa en fin ledig dag :) Maken tvättade två mattor för någon dag sen så det va skönt att få dom på plats igen. Ska göra klart det sista av städningen nu och sen göra kycklingsallad till middag.
 
En hel del intressanta ärenden avklarade :up: Nu väntar jag på att se om 26-åringen kan kompa ut men annars stämplar jag ut ca 16.45. Efter jobbet ska vi träna på jobbets gym och sen hem, duscha och laga mat :d
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 489
· Visningar
42 027
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 123
Senast: escodobe
·
Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
984
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 264
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp