Men så coolt! Jag visste inte att man kunde äta rosblad Hoppad att den blir braDet är marmelad och jag tänker till någon mildare ost i stil med brie eller Kaltbach. Eller kanske tom Västerbotten... det får bli en provning helt enkelt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men så coolt! Jag visste inte att man kunde äta rosblad Hoppad att den blir braDet är marmelad och jag tänker till någon mildare ost i stil med brie eller Kaltbach. Eller kanske tom Västerbotten... det får bli en provning helt enkelt
Men så coolt! Jag visste inte att man kunde äta rosblad Hoppad att den blir bra
Jag och hunden promenerar i utomhuset varje dag. Det medför fästingar kravlande i hjans päls daglilgen. Och jag plockar på mig själv. Känner när de kravlar på halsen eller armen.Sitter i soffan och kollar Buffy. Funkar alltid!
...och hittade just en fästing krypande på min hand, usch! *dödar*
Testa att rolla honom med en klädborste när ni går in. Det sägs fånga upp fästingar!Jag och hunden promenerar i utomhuset varje dag. Det medför fästingar kravlande i hjans päls daglilgen. Och jag plockar på mig själv. Känner när de kravlar på halsen eller armen.
Det är ÄCKLIGT.
Om ni inte visste det så är papilloner seriösa arbetsmiljöproblem när man staplar ved.
Det är så svårt att stapla med vidhängande hund i vedträna.
Tror luskam vore bättre. Han är lååånghårig.Testa att rolla honom med en klädborste när ni går in. Det sägs fånga upp fästingar!
Jag menade såklart roller, sån klistrig, men det förstod du nog annars kanske en tangle teaser att borsta igenom honom med?Tror luskam vore bättre. Han är lååånghårig.