Vad gör vi? Del CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Yogat klart, klarade krigare 3 på båda sidor idag *stolt*. Fixat en god lunch och funderar på om jag ska se "Brave new world" på HBO. Men då måste jag starta upp en ny månad där och betala för. Har någon sett den serien? Är den värd sina 109 kr?
 
... och där kom spöregnet O_o jag stannar nog inne ett tag till :D

Fortfarande åska på avstånd men jag tror inte det kommer att gå över här.
 
Borde jobba men har ingen lust, har inte så mycket att göra och gör därför ingenting så det samlar på sig - och sen har jag massor att göra. Typ :cautious:
 
Det blev en väldigt snabb dusch! Åskan kom rätt nära när jag precis haft i schampo i håret O_o
Mardröm för en åskrädd...... :nailbiting:

Har inte hört någon åska här idag, men det var mycket mörkt på himlen vid ca kl 5 när jag släppte ut hästarna. Lade mig igen (semester..... :) !) och somnade om, bara för att vakna till ett hysteriskt störtregn vid sisådär 6:30. Ja, om man vaknar av en regnskur så är den rätt häftig...... :eek: Blixtvakt visade sedan blixtnedslag vid kl 7 några kilometer härifrån, så vi hade absolut åska i området.
 
Jag längtar tillbaka till förmiddagens härliga ridtur med jätteglad häst :love:
Nu är jag och uträttar ärenden, och det är så mycket folk överallt så jag är konstant på gränsen till panikattack :down: När jag är klar med ärenden (som för övrigt inte går nåt vidare, inte hittat flera saker jag skulle ha tag på) ska jag hem och göra mat, dvs inte heller kul :meh:

Det var MYCKET roligare att vara jag i förmiddags!!
 
Jag längtar tillbaka till förmiddagens härliga ridtur med jätteglad häst :love:
Nu är jag och uträttar ärenden, och det är så mycket folk överallt så jag är konstant på gränsen till panikattack :down: När jag är klar med ärenden (som för övrigt inte går nåt vidare, inte hittat flera saker jag skulle ha tag på) ska jag hem och göra mat, dvs inte heller kul :meh:

Det var MYCKET roligare att vara jag i förmiddags!!
Jag hade faktiskt en positiv upplevelse idag, för en gångs skull, där jag inte kände mig trängd en enda gång. Rusta, en stor heminredningsaffär och sedan systemet. ALLA närvarande uppträdde vettigt - för en gångs skull...... :)
 
Mardröm för en åskrädd...... :nailbiting:

Har inte hört någon åska här idag, men det var mycket mörkt på himlen vid ca kl 5 när jag släppte ut hästarna. Lade mig igen (semester..... :) !) och somnade om, bara för att vakna till ett hysteriskt störtregn vid sisådär 6:30. Ja, om man vaknar av en regnskur så är den rätt häftig...... :eek: Blixtvakt visade sedan blixtnedslag vid kl 7 några kilometer härifrån, så vi hade absolut åska i området.

Jag vaknade också av en störtskur på småtimmarna men jag tror inte det åskade något då. Jag tycker ju åska är rätt trevligt men jag står helst inte i duschen om det är nära :D
 
Håller på att garva ihjäl mig... jag klickade runt lite på Tradera och ramlade på de här:

361573545_b459c9af-8138-4fc1-a89a-5ee0d92bceaf.jpg

De säljs som prydnadssvampar men det är inte det jag ser... :angel: :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 444
· Visningar
40 548
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 123
Senast: escodobe
·
Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
984
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 263
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp