Bigarråer och rött vin passar verkligen inte ihop
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De osynliga "lånarna" verkar vara helt vilda nuförtiden. På sistone har de "lånat" en överdel till min matberedare, en (otvättad ) vit sportbh och en knädyna som jag har när jag rensar ogräs.
Samtidigt börjar jag undra om det är de som i stället returnerat ett mynt från 1742, liksom för att skoja till det lite extra. Där gick det någon stackare och letade efter sitt förlorade ör så han/hon höll på att bli galen. (jag vet hur det känns, och jag är en smula irriterad eftersom jag hade tänkt använda alla mina saknade prylar själv)
Nu har de lämnat tillbaka sportbhn, alltid något! Men den var fortfarande otvättad.
Aha - är det till dig de flyttat.De osynliga "lånarna" verkar vara helt vilda nuförtiden. På sistone har de "lånat" en överdel till min matberedare, en (otvättad ) vit sportbh och en knädyna som jag har när jag rensar ogräs.
Samtidigt börjar jag undra om det är de som i stället returnerat ett mynt från 1742, liksom för att skoja till det lite extra. Där gick det någon stackare och letade efter sitt förlorade ör så han/hon höll på att bli galen. (jag vet hur det känns, och jag är en smula irriterad eftersom jag hade tänkt använda alla mina saknade prylar själv)
De lånar också ett örhänge av ett par, flera par
Aha - är det till dig de flyttat.
Här tog de ett par långbyxor, en parfymflaska och lite annat innan de drog vidare.
Och bara en fot. Med tanke på alla strumpor de tagit.Eller hur?! Det där kan vara deras favoritgrej. Kanske har de bara ett öra?
Jag älskar också att paddla men gör det för sällan tyvärr.Nu har jag lagt mig i sängen. Det blev verkligen fullt upp idag, och äntligen(!) fick jag prova att paddla kanot Jag har velat paddla kanot/kajak i minst 5 år men aldrig riktigt haft chansen. Idag blev det av och det var kul
Allt förberett inför imorgon också, så nu ska jag bara sova.
Om du menar på hästar så är det väldigt intressant!Suttit i kanske två timmar och kollat stammar
Nej kanske dags att gå ut istället. Superfint väder hela dagen!
Det är då man får tillbaka de saknadeOch bara en fot. Med tanke på alla strumpor de tagit.
Jag hade en gång en hel låda med omaka strumpor. Sedan bestämde jag mig för att slänga alla.
Nejdu, de äts av tvättmaskinen!Och bara en fot. Med tanke på alla strumpor de tagit.
Jag hade en gång en hel låda med omaka strumpor. Sedan bestämde jag mig för att slänga alla.
Bigarråer och rött vin passar verkligen inte ihop
Mina lånare inriktar sig på teskedar. Jag hade en gång åtta (minst) nu en. Bor ensam med katten och jag kan inte skylla på henne. De lånar också ett örhänge av ett par, flera par