Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och här befinner jag mig i samma chocktillstånd efter att ha sovit till 11.15 i morse! Och då vaknade jag bara för att sambon väckte mig! Jag brukar vanligtvis vakna kring 8-8.30 och känna mig rätt pigg, precis som Trasiga Törnis, och kan inte minnas senaste gången jag sov längre än till typ 9.30... Oh well, kroppen behövde tydligen vila!Alltså vad pågår? Vaknade 08.00 och kände mig ... pigg? Gick upp och laddade kaffebryggaren och la mig efter det men kunde inte somna om.
Ska jobba några timmar idag som ledsagare men det är inte förrän klockan 12.
Ur led är Törnis!
Här regnar det till och från, så inte alls sugen på att åka till stalletVi var i stallet på fm och är på badplats nu. Riktigt skönt i vattnet, trots att det är fyrisån
Jag läste först att du hade sovit sedan i torsdags morse, och tyckte att det lät lite.....märkligt......Kom just hem från jobbet, laddat me mellis o ska strax börja röja! Har bara vart hemma o sovit sen i tors morse och bara dumpat massa tältnings-prylar osv överallt.
Det är fortfarande någorlunda varmt här, men stora fluffiga moln skymmer solenHär regnar det till och från, så inte alls sugen på att åka till stallet
Och här befinner jag mig i samma chocktillstånd efter att ha sovit till 11.15 i morse! Och då vaknade jag bara för att sambon väckte mig! Jag brukar vanligtvis vakna kring 8-8.30 och känna mig rätt pigg, precis som Trasiga Törnis, och kan inte minnas senaste gången jag sov längre än till typ 9.30... Oh well, kroppen behövde tydligen vila!
Kom just hem från jobbet, laddat me mellis o ska strax börja röja! Har bara vart hemma o sovit sen i tors morse och bara dumpat massa tältnings-prylar osv överallt.