Vad gör vi? Del CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har en del saker jag behöver göra men vill inte göra det idag eftersom det är fint väder. Men jag är en sån person som vill göra saker på en gång när jag bestämt mig göra något. Så nu sitter jag här och passar badande barn och pressar bort stressen över att jag har saker att göra.
 
Alltså vad pågår? Vaknade 08.00 och kände mig ... pigg? :cautious: Gick upp och laddade kaffebryggaren och la mig efter det men kunde inte somna om.
Ska jobba några timmar idag som ledsagare men det är inte förrän klockan 12.
Ur led är Törnis!
Och här befinner jag mig i samma chocktillstånd efter att ha sovit till 11.15 i morse! Och då vaknade jag bara för att sambon väckte mig! Jag brukar vanligtvis vakna kring 8-8.30 och känna mig rätt pigg, precis som Trasiga Törnis, och kan inte minnas senaste gången jag sov längre än till typ 9.30... Oh well, kroppen behövde tydligen vila! 🤷‍♀️
 
Hatar mina bokhyllor, en är lite sned och eftersom de hakar i varandra får jag inte ihop den som sitter emellan den tredje bokhyllan vilket innebär att jag måste ta ner den och skruva om krysstagen. :arghh: :rage::turd: Jag fattar inte, de hakar i längst ner och längst upp men inte i mitten.

Dessutom hittar jag inte ett otroligt viktigt dokument som jag la på ett särskilt ställe så det inte kom bort.
 
Wohoo fick hyllorna på plats men nu rinner svetten, jag lyckades ha ner min reservdator på golvet :arghh: och hittar inte mitt viktiga dokument
 
Kom just hem från jobbet, laddat me mellis o ska strax börja röja! Har bara vart hemma o sovit sen i tors morse och bara dumpat massa tältnings-prylar osv överallt.
 
Och här befinner jag mig i samma chocktillstånd efter att ha sovit till 11.15 i morse! Och då vaknade jag bara för att sambon väckte mig! Jag brukar vanligtvis vakna kring 8-8.30 och känna mig rätt pigg, precis som Trasiga Törnis, och kan inte minnas senaste gången jag sov längre än till typ 9.30... Oh well, kroppen behövde tydligen vila! 🤷‍♀️

I lördags sov jag till 10.30 för att sedan ta en nap på 2,5 h senare på dagen🤷‍♀️:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 434
· Visningar
40 212
Senast: tanten
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 122
Senast: escodobe
·
Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
984
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 263
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp