athena_arabians
Trådstartare
Provrör!
Men misstänker att du ser annat
Jaa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Provrör!
Men misstänker att du ser annat
Håller på att garva ihjäl mig... jag klickade runt lite på Tradera och ramlade på de här:
De säljs som prydnadssvampar men det är inte det jag ser...
När värsta regnt klingat av åkte jag till affären.Jag hade faktiskt en positiv upplevelse idag, för en gångs skull, där jag inte kände mig trängd en enda gång. Rusta, en stor heminredningsaffär och sedan systemet. ALLA närvarande uppträdde vettigt - för en gångs skull......
Japp som gammal säljare i butik så undviker jag gärna pension, barnbidrag och löneutbetalningarNär värsta regnt klingat av åkte jag till affären.
Väl framme kom jag nästan inte fram med bilen. det var folk överallt. Parkeringe utanför var packad. Som lönefredg typ.
Inne i affären var det långa köer vid kassorna. Frågade bekanten i kassan, och hon log snett och berättade att det är barnbidragsdag.....
Kom till utgången och det hade börjat spöregna igen.
Det regnade såpass att jag fick köra sakta hem. 2+1-väg. annars hade jag nog stannat och väntat ut regnet. Sikten var smått begränsad.
Barnbidrag, det var därför det var helt hysteriskt, vi var och handlade lite grejer och funderade över varför det var så mycket folk på en måndag, även om det är semester.När värsta regnt klingat av åkte jag till affären.
Väl framme kom jag nästan inte fram med bilen. det var folk överallt. Parkeringe utanför var packad. Som lönefredg typ.
Inne i affären var det långa köer vid kassorna. Frågade bekanten i kassan, och hon log snett och berättade att det är barnbidragsdag.....
Jag hade faktiskt en positiv upplevelse idag, för en gångs skull, där jag inte kände mig trängd en enda gång. Rusta, en stor heminredningsaffär och sedan systemet. ALLA närvarande uppträdde vettigt - för en gångs skull......
När värsta regnt klingat av åkte jag till affären.
Kom till utgången och det hade börjat spöregna igen.
Det regnade såpass att jag fick köra sakta hem. 2+1-väg. annars hade jag nog stannat och väntat ut regnet. Sikten var smått begränsad.
Hur gör man?Det blev oerhört dekadent:
Skedarosen gav kanske inte så mycket smak men en massa färg
När jag brukade härja på krogen gick jag i stort sett aldrig ut helgen fö
Hur gör man?
Rosblad, socker, vatten och pektin?
Den ser jättefin ut men... vad ska det bli/användas till?Det blev oerhört dekadent:
Edit: Dock vet jag inte vad man ska ha den till, några förslag?
Mina föräldrar äter alltid ett digestivekex och ett water crackerkex med marmelad på till 15-kaffetDet blev oerhört dekadent:
Edit: Dock vet jag inte vad man ska ha den till, några förslag?
Den ser jättefin ut men... vad ska det bli/användas till?