Champagne är gott... men baksmällan överjävlig Ändå gör jag om det
Haha ja, det känns alltid som en riktigt bra idé just då men jag är känslig och blir alltid bakis. Att man aldrig lär sig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Champagne är gott... men baksmällan överjävlig Ändå gör jag om det
Ja, herregud! ABBA var ju KOMMERSIELLAMin mamma berättade att det i hennes kretsar på 70-talet var urtöntigt att gilla ABBA. De lyssnade på Janis Joplin och co och drömde om hur det hade varit att åka till Woodstock. Hon hade en äldre kompis som var där 69 och var djupt avundsjuk.
ABBA är inte min musikstil men nog sjutton är varje låt en världshit typ!
Ja, herregud! ABBA var ju KOMMERSIELLA
Ack ljuva ungdom.ELLER HUR?!
Min pappa kedjade fast sig vid ett träd och ba ”rädda skogen”. Det var typ ETT träd med lite god vilja möjligen en liten skogsdunge
Här är det kallt och regnSolar iklädd bikini ☀
För att inte tala om "kärnkraft nej tack". Skyll inte på mig - jag röstade nej.Ack ljuva ungdom.
Jag gick flera Barsebäcksmarscher. Mäktigt att traska i en demonstration på typ 20.000 pers
För min del var det inte det kommersiella utan jag hade hittat hårdrocken. Led Zeppelin, AC/DC och för att inte tala om Ozzy .Ja, herregud! ABBA var ju KOMMERSIELLA
Tack, världsdel heter det! Jag tyckte också att det lät konstigt med kontinent men google sa det (eller så är det jag som har översatt fel )Som sagt, geografi är inte mitt ämne men jag är hyfsat säker på att Europa är en världsdel och inte en kontinent. Kontinenten heter Eurasien och innefattas av världsdelarna Europa och Asien.
Tack, världsdel heter det! Jag tyckte också att det lät konstigt med kontinent men google sa det (eller så är det jag som har översatt fel )
Visa bifogad fil 54251