Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet du vad värre är? De har lyckats hacka pacemakers med.Ytterligare en anledning till att glädjas över sitt icke elektroniskt uppkopplade hem!
https://www.svt.se/nyheter/vetenskap/sa-hackas-dina-grejer-kth-professorn-forklarar
Skulle fasiken bli nojig på riktigt annars
Det låter ju vettigt. Hur smittar det? Jag hittar inte direkt något om det. Vi jobbar ju inte direkt "på" varandra och nu under sommaren när vi är få på plats kan vi hålla större avstånd än vanligt. Är dock glad åt mitt beslut att inte åka och klättra idag samt att hoppa över spelkväll med vänner. Ska äta glass och glo på film istället.Vi får inte jobba med ögoninflammation då det smittar. Men vi har hanterar visserligen mediciner som ska ut till sjuka människor med.
Det låter ju vettigt. Hur smittar det? Jag hittar inte direkt något om det. Vi jobbar ju inte direkt "på" varandra och nu under sommaren när vi är få på plats kan vi hålla större avstånd än vanligt. Är dock glad åt mitt beslut att inte åka och klättra idag samt att hoppa över spelkväll med vänner. Ska äta glass och glo på film istället.
Om du har använt dem tidigare så skruva fast i ena paret, sätt i hyllplanen högre upp och ta stöd mot en vägg eller något annat som du kan luta mot utan att det välter. Kryp under hyllplanen och skruva fast i det andra paret och styr mot väggen eller var du ska ha den.
Om du har använt dem tidigare så skruva fast i ena paret, sätt i hyllplanen högre upp och ta stöd mot en vägg eller något annat som du kan luta mot utan att det välter. Kryp under hyllplanen och skruva fast i det andra paret och styr mot väggen eller var du ska ha den.
Ett par boklådor på ömse sida om ena paret? Hyllplan upptill och inget nertill så du och lådan får plats?Ja det är så jag brukar göra men just här är det för trångt så jag har ingenting att luta det mot, brukar alltid sätta fast dem med tre hyllplan, längst ner, längst upp och i mitten annars.
Jag ifrågasätter också valet av kläder.Känns lite dåligt planerat där... speciellt om du tänkt dricka alkohol som ju är vätskedrivande
Några glas till så BRYR du dig inte om bodyn är knäppt eller ej.......Tillägg: att knäppa en Body efter tre glas vin är en utmaning.
Hur det ska gå efter fler glas vin blir intressant.
Be om hjälp?Tillägg: att knäppa en Body efter tre glas vin är en utmaning.
Åh vad det väcker minnen!Tillägg: att knäppa en Body efter tre glas vin är en utmaning.
Barn får lämna bordet tidigareMätt, och helt slut.
Även trött på att lyssna på min mamma och hennes pojkvän som bara hackar på varandra, så jag drar mig nog snart bort från middagsbordet
Japp jag är ouppfostrad och odräglig och går från matbordet innan alla är helt klara med att småprata
Ett par boklådor på ömse sida om ena paret? Hyllplan upptill och inget nertill så du och lådan får plats?