Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte gjort mycket idag. Pysslat i trädgården. Skissade även på en riktning till ett nytt grönsaksland.
Men det ska man ju få??Hrm. Och här var jag dum och trodde att om man köpte en digital nedladdning så skulle man få tillgång till den på direkten....... (Tydligen funkar det inte så. Det står "reserverad" i orderhistoriken....)
Jodå, nu har jag tillgång. Nu håller jag på att ladda ner, tror jag. "Det är snart klart", står det. Och det har det stått i minst en kvart nu, med ca 1% klart......Men det ska man ju få??
Är det betalningen som tar tid tro
Blir det värre ska du nog inte jobbaVerkar ha fått ögoninflammation Har igår och idag varit röd i båda ögonen, värre i det ena. Det känns väldigt obehagligt och stundtals kommer det massor av tårvätska. Att gå ut i solsken när det blåste lite var rent plågsamt. Läste på vårdguidens sida att det brukar börja så, sedan bli värre men gå över av sig självt. Funderar på om jag ska köpa någon ögontvätt av något slag och funderar också på om jag bör jobba eller inte om det blir värre...
Jag har aldrig haft ögoninflammation, så jag vet inte hur det smittar? Försökte läsa lite på nätet men det fanns förvånansvärt lite information. Stod mest att det brukar gå över av sig själv och ATT det kan smitta, men inte hur. På någon sida lät det som att det var lugnt så länge man tvättar händer och inte petar sig i ögonen typ.Blir det värre ska du nog inte jobba