Maken vaknade matförgiftad (tack och lov inte grönsakssoppan, utan en kiosk-hamburgare). Så har sällskap hemma idag. Återstår att se om han fortsätter ha beredskapen ikväll, men han har säkert repat sig tills dess.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
UNDERBAR bild!!Sammankallar demoner.
Visa bifogad fil 43987
(Alternativt försökte fota stickade grejer, men fick ge upp pga för få dagljuslampor.)
AppselutAlltså.. Jag har varit sjukt produktiv sen jag kom hit. Får jag gå hem nu?
Jag är likadan. Kan ställa ett alarm kl 6 bara för att vakna och ha möjligheten att somna om. Det blir mycket enklare att vakna vid 7 då också eftersom en redan är halvvakenSnart framme på jobbet. Somnade om när 25-åringen hade gått upp Jag är lite knäpp som gillar att bli väckt så jag kan somna om
På riktigt, jäkla posten!
Har beställt nya bildäck. 4 st, fyra paket.
Får sms: klicka på länken och ange när du vill få leverans. Länken fungerar inte.
Får meddelande i appen: 3 av paketen finns att hämta typ en mil bort.
Får sms: vi försökte leverera till dig 10.07, det gick inte.
Jag sitter alltså i soffan och ser hela gården. Ingen har varit här.
Smset fortsätter: paketet finns att hämta på posten i centrum imorgon eftermiddag.
Så jag har tre bildäck på ett ställe och det fjärde på ett annat. RIMLIGT!
Dom kan ju strunta i att ljuga i alla fall? Jag tänkte ringa och prata med dom, hamnade på plats 172 i kön
Jag har stått bredvid brevlådan när jag väntat på ett företagspaket, blivit ignorerad men hade fått en lapp att "de sökt mig men jag var inte hemma".........
På riktigt, jäkla posten!
Har beställt nya bildäck. 4 st, fyra paket.
Får sms: klicka på länken och ange när du vill få leverans. Länken fungerar inte.
Får meddelande i appen: 3 av paketen finns att hämta typ en mil bort.
Får sms: vi försökte leverera till dig 10.07, det gick inte.
Jag sitter alltså i soffan och ser hela gården. Ingen har varit här.
Smset fortsätter: paketet finns att hämta på posten i centrum imorgon eftermiddag.
Så jag har tre bildäck på ett ställe och det fjärde på ett annat. RIMLIGT!
Dom kan ju strunta i att ljuga i alla fall? Jag tänkte ringa och prata med dom, hamnade på plats 172 i kön