Har beställt en 1900s korsett. Såg också klart på den häromdagen. Såååå fina kläder.Tänkte på dig idag. Såg klart hela senaste säsongen av Anne på Grönkulla och blev sugen på att klä mig á la 1899
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har beställt en 1900s korsett. Såg också klart på den häromdagen. Såååå fina kläder.Tänkte på dig idag. Såg klart hela senaste säsongen av Anne på Grönkulla och blev sugen på att klä mig á la 1899
Det här är ca 32 meter tyll. Ska bli meer lager, i puderrosa ovanpå. Och tack snälla! Det här blir en fantasy-version av någon slags mix mellan 1500tal, 1800tal och lite modernt, för att få en körsbärsblomster effekt.De metrarna du råkade köpa nyss eller de du hade sedan tidigare? Jag bara älskar att se dina projekt
Jättefina! Vill ha en lång kjol NU och tycker att allt annat är oanständigtHar beställt en 1900s korsett. Såg också klart på den häromdagen. Såååå fina kläder.
Jättefina! Vill ha en lång kjol NU och tycker att allt annat är oanständigt
Ja, det är de verkligenJaaa! Tänker faktiskt göra en walking skirt när jag har tid och har fått min korsett. Tycker dom är superfina.
Här blev det lite mindre textilprojekt med tvätt av ett linnetyg jag ska sy en klänning av.
Sen suckade jag över min badrock som fått fula blekta fläckar och fick ångest över att jag ville ha en ny men gett mig själv köpstopp. Sen insåg jag att jag hade ett par förpackningar med textilfärg och salt så färgade helt enkelt om den i en lite mörkare blåare färg. Den har inte torkat än men än så länge ser det lovande ut
Sammankallar demoner.
Visa bifogad fil 43987
(Alternativt försökte fota stickade grejer, men fick ge upp pga för få dagljuslampor.)
På väg till jobbet
Tur nog åker jag tåg idag
Ligger en lastbil i diket vid fornaboda.
Så rv50 är avstängd igen