Trodde den här dagen skulle bli bra och såg fram emot en hel arbetsdag utan lediga barn hemma. Det sket sig efter en timme då jag fick åka och hämta äldsta dottern som fått ont i magen Krångel på jobbet också, kul dag, verkligen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har lyssnar på en meditation en kvart nu. Borde göra det oftare, så himla skönt!
det är kanske lika bra att ni inte får?Jobbet har en vit hankatt till salu... Tur jag vet att min vita aldrig skulle förlåta mig om jag tog hem en ny katt, plus att vi som jobbar här inte "får" köpa djur av myndigheten.
Men ÅÅÅÅÅHHHHH så fin den är!
Letar någon katt kan jag skicka länken
Verkligen! Har ju bara 4 katter som det är...det är kanske lika bra att ni inte får?
Ännu ett värdelöst möte där vi förväntas kunna svara på stora frågor på studs.
Ungefär som att stoppa folk i ett rum och fråga vad meningen med livet är. Där svaret man ger är direkt avgörande för hela världen vad som faktiskt är meningen med livet. Men man vet att vad det är blir kommer det inte ha någon som helst ändring på något.
Jag var knäpptyst under hela gruppdiskussioner och blev mest ledsen över att höra kollegor förklara med skakig röst alla problem med deras anställningar och arbetsplatsen i stort.
Höll mig vaken genom att räkna saker som åkte i backen under det 3 timmar långa mötet: 7 mobiltelefoner, 2 böcker, 2 laptops, 1 sko, 3 glasögon, 1 glas, 2 jackor.
Nu ska jag åka till pappa och käka innan jag åker till ridskolan. Där vet jag att allt skit och trista tankar kommer rinna av mig, så jag längtar ihjäl mig!