Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bor du i lägenhet? Någon granne kan ha slagit på den med sin fjärrkontroll.
Smart-tv? Såna kan hackas.

På den tiden man hade tjocktv råkade jag slå av mina föräldrars tv utan att röra nån knapp, nuddade bara tvn och den slogs av av statisk elektricitet.

Bor mitt ute i skogen utan grannar.
Den tv:n som drog igång är bara ansluten till antenn.
 
Är man konstig om man lämnar in ett arbete 6 dagar innan deadline?? Sista inlämningsdag är på söndag, men jag skickade in mitt redan i morse...... Jag kände mig så....klar. Men nu börjar jag såklart tvivla. Jag kanske skulle ha putsat lite till på texten? Kommer läraren att tycka att det var "slarvigt" av mig att inte jobba in i det sista? Ja.....sådan är jag....... :meh:
Jag blev ofta klar tidigt men lämnade aldrig in tidigare. Just för att kunna göra ändringar sista minuten.
 
Är man konstig om man lämnar in ett arbete 6 dagar innan deadline?? Sista inlämningsdag är på söndag, men jag skickade in mitt redan i morse...... Jag kände mig så....klar. Men nu börjar jag såklart tvivla. Jag kanske skulle ha putsat lite till på texten? Kommer läraren att tycka att det var "slarvigt" av mig att inte jobba in i det sista? Ja.....sådan är jag....... :meh:

Jag kommer inte ihåg hur jag gjorde när jag pluggade på universitetet.. Men hade jag pluggat idag så hade jag skickat in när jag kände mig helt klar och nöjd. Annars skulle jag säkert sitta och pilla in i det sista, och riskera att röra till alltihop bara (utmattad hjärna som lätt kaosar för mig). Bort med den! :laugh:
 
Fick ett tokryck och anfölls av kreativitet O_o *plötsligt händer det*
Klädde om köksstolarna med tyget jag fyndade för länge sedan, blev jätte-nöjd med resultatet :up:
 

Bifogade filer

  • Nytt tyg.webp
    Nytt tyg.webp
    96,8 KB · Visningar: 29
Ja min gör även det och han var väl inte helt impad när jag sa att det kanske är dumt att dra 100kg i marklyft när man är som mig i kroppen:angel:

Jag ser bara sambon framför mig när ni berättar. Hur han försöker andas och himlar med ögonen. En kiros vardag, spec med hästtjejer.. :laugh:

/hon som undrade varför den vrickade foten med trasiga ledband var SÅ svullet så länge. Och berättade för dåvarande kiron om någon koordinationsövning jag gjort varpå han undrade om jag inte tyckte det var pinsamt att göra sånt bland folk. Jag svarade att det är inga folk vid *namngiven sjö* där jag springer. Han inser att jag sprungit dit och hem. Dvs någon mil. Han frågade om jag skulle sätta igång en häst så efter skada.. "Du menar SÅ! Jag springer för långt?" Jag tyckte jag hade gått, gått, gått och gjort övningar nog för att börja springa. Vilket då inte är värt att byta om och duscha för om det bara var några km i min hjärna..
 
Eller skrämda till tystnad! 😱
Numer är även sambon som skrutit om sina gröna fingrar en blommördare. Mer än mig. Så de har det inte lätt här de stackarna. Jag torkar dem och han dränker dem.
Vi får går i gruppterapi..
Ska de överleva det där måste de planteras om i ny jord är jag rädd.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Fordon Jag lånade ut mitt släp härom dagen, idag körde jag det tomt. Först fungerade inte Cruise controllers, efter ett tag började gula lampor...
Svar
11
· Visningar
738
Senast: Pegasus63
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 236
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 207
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp