Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska gå och träna. Har ångest. vet att den blir bättre när jag tränat
Har ägnat hel dagen, min lediga dag, hemma med att småstäda på halvfart och fixat med lite papper och grejer. Känns skit. Resten av familjen kom just hem för att stöka till igen.
Vågen rör sig inte en cm trots hård träning 6-7 dagar vecka. Hypothyreos och litium är inte optimalt för den delen. Ibland är allt så jävla meningslöst.
Vilket gnäll! Hej och hå! Hej på en stund.
 
Ska gå och träna. Har ångest. vet att den blir bättre när jag tränat
Har ägnat hel dagen, min lediga dag, hemma med att småstäda på halvfart och fixat med lite papper och grejer. Känns skit. Resten av familjen kom just hem för att stöka till igen.
Vågen rör sig inte en cm trots hård träning 6-7 dagar vecka. Hypothyreos och litium är inte optimalt för den delen. Ibland är allt så jävla meningslöst.
Vilket gnäll! Hej och hå! Hej på en stund.

Jag har ingen sjukdom (som jag vet om) men när jag tränar så går jag nästan aldrig ner i vikt, än om jag inte tränar och bara passar maten. Känns alltid lika jobbigt.
 
Alltså så läskigt! 😱
Jag sitter med dator i tv-soffan. Fjärrkontrollen ligger på tv-möbeln och tv:n går igång. Finns det någon trevlig, vetenskaplig förklaring till det?
Den har inte glotts på sen några dagar tillbaks...
 
Alltså så läskigt! 😱
Jag sitter med dator i tv-soffan. Fjärrkontrollen ligger på tv-möbeln och tv:n går igång. Finns det någon trevlig, vetenskaplig förklaring till det?
Den har inte glotts på sen några dagar tillbaks...
Bor du i lägenhet? Någon granne kan ha slagit på den med sin fjärrkontroll.
Smart-tv? Såna kan hackas.

På den tiden man hade tjocktv råkade jag slå av mina föräldrars tv utan att röra nån knapp, nuddade bara tvn och den slogs av av statisk elektricitet.
 
Jag har ingen sjukdom (som jag vet om) men när jag tränar så går jag nästan aldrig ner i vikt, än om jag inte tränar och bara passar maten. Känns alltid lika jobbigt.
Du behöver inte gå ner i vikt. Det är därför. Muskler väger mer än fett.
Det behöver jag. Jag har gått upp 7 kg på att inte träna över jullovet då jag hade ryggskott. Jag behöver gå ner 10-15 kg.
Maten ja, den sköter jag naturligtvis perfekt. Ändå syns det inte ett jävla gram på vågen.
Känns lite meningslöst.
 
Laddar laptopen (som var nästan helt urladdad). Jag ska ladda ner bilderna som en fotograf var ut och tog på mig och hästen i slutet av sommaren (och som jag betalt för - har fått en länk för att kunna spara ner de bilder som jag köpt, alltså. Bara så att ingen missförstår :laugh: ), och spara dem på den externa också på en gång.
Men först, bus med katterna och lite mat!
 
Hemkommen från tandläkarbesök. Tandsten skrapad och de eviga tandfickorna tömda. Har så ont i flabben så jag knappt kan tugga. Blir nudlar till kvällsmat... Det är trevligare att laga och dra ut visdomständer än att göra sånt här... Har aldrig använt bedövning vid tandstensskrapning men denna gången var det på håret att jag inte klarade det. Det var så det nästan svartnade för ögonen när hon grävde sig in där längst bak i den djupaste fickan med skrapan.. But I did it!
 
Är man konstig om man lämnar in ett arbete 6 dagar innan deadline?? Sista inlämningsdag är på söndag, men jag skickade in mitt redan i morse...... Jag kände mig så....klar. Men nu börjar jag såklart tvivla. Jag kanske skulle ha putsat lite till på texten? Kommer läraren att tycka att det var "slarvigt" av mig att inte jobba in i det sista? Ja.....sådan är jag....... :meh:
 
Är man konstig om man lämnar in ett arbete 6 dagar innan deadline?? Sista inlämningsdag är på söndag, men jag skickade in mitt redan i morse...... Jag kände mig så....klar. Men nu börjar jag såklart tvivla. Jag kanske skulle ha putsat lite till på texten? Kommer läraren att tycka att det var "slarvigt" av mig att inte jobba in i det sista? Ja.....sådan är jag....... :meh:
Jag lämnar alltid in tidigt, jag vill bli av med uppgiften 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Fordon Jag lånade ut mitt släp härom dagen, idag körde jag det tomt. Först fungerade inte Cruise controllers, efter ett tag började gula lampor...
Svar
11
· Visningar
738
Senast: Pegasus63
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 236
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 207
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp