Ska de överleva det där måste de planteras om i ny jord är jag rädd.
... i ett annat hus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska de överleva det där måste de planteras om i ny jord är jag rädd.
Bor mitt ute i skogen utan grannar.
Den tv:n som drog igång är bara ansluten till antenn.
Du behöver inte gå ner i vikt. Det är därför. Muskler väger mer än fett.
Det behöver jag. Jag har gått upp 7 kg på att inte träna över jullovet då jag hade ryggskott. Jag behöver gå ner 10-15 kg.
Maten ja, den sköter jag naturligtvis perfekt. Ändå syns det inte ett jävla gram på vågen.
Känns lite meningslöst.
Jag ser bara sambon framför mig när ni berättar. Hur han försöker andas och himlar med ögonen. En kiros vardag, spec med hästtjejer..
/hon som undrade varför den vrickade foten med trasiga ledband var SÅ svullet så länge. Och berättade för dåvarande kiron om någon koordinationsövning jag gjort varpå han undrade om jag inte tyckte det var pinsamt att göra sånt bland folk. Jag svarade att det är inga folk vid *namngiven sjö* där jag springer. Han inser att jag sprungit dit och hem. Dvs någon mil. Han frågade om jag skulle sätta igång en häst så efter skada.. "Du menar SÅ! Jag springer för långt?" Jag tyckte jag hade gått, gått, gått och gjort övningar nog för att börja springa. Vilket då inte är värt att byta om och duscha för om det bara var några km i min hjärna..
Jag vet, det är de subsoniska skriken från blommorna som dragit igång den!
Tänk hans reaktion i september då när jag kom dit 5 dagar innan jag skulle springa en halvmara och hade så ont i ryggen så jag ville dö
De får se och höra mycket. Så de är rätt tåliga!
Jag har fått höra så mkt roliga historier så jag känner mig ändå inte galnast.
Samma kiro som också var sjukgymnast som jag hade då med vristen hade mottagning på simhall/gym. In dit kom en 45-årig finsk man som bodde i en kompis trapphus. Han tog en kocktail av smärtstillande och anabola och tränade som en dåre. Han drack som satan med och blev då vansinnig.
Den galningen kom upp och dunkade på dörren och hade slitit av bröstmuskulaturen. Han ville bli tejpad och träna färdigt. Den var ju liksom helt AV. Sjukan och sy hade varit rimligare liksom..
De får se och höra mycket. Så de är rätt tåliga!
Jag har fått höra så mkt roliga historier så jag känner mig ändå inte galnast.
Samma kiro som också var sjukgymnast som jag hade då med vristen hade mottagning på simhall/gym. In dit kom en 45-årig finsk man som bodde i en kompis trapphus. Han tog en kocktail av smärtstillande och anabola och tränade som en dåre. Han drack som satan med och blev då vansinnig.
Den galningen kom upp och dunkade på dörren och hade slitit av bröstmuskulaturen. Han ville bli tejpad och träna färdigt. Den var ju liksom helt AV. Sjukan och sy hade varit rimligare liksom..
Ok. har sett dina bilder du ser smal-normal ut på dom.Fast du vet inte hur mycket jag vägt innan osv. har typ inga muskler så det är inte där det sitter för mig.
Ja man får trösta sig med att det alltid finns dom som är värre
Eh... Jag är nog en av de där värre när det gäller min naprapat. Jag är en av ytterst få som ger honom träningsvärk efter en behandling
Jag misstänker att jag varit för entusiastisk med eldandet i sovrummet så jag får svettas inatt... men jag frös tidigare
En till?Är förvånad över att en kusin dog den 11!
Hoppas han dog i frid.