Hm. Vaknade strax före 3. Ogillar det skarpt; vaknade ju upp med oro i kroppen, men somnade sen om och sov gott . Nu äter jag frulle i lugn och ro och brasan sprakar härligt . Verkar blåsa lite ute
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm. Vaknade strax före 3. Ogillar det skarpt; vaknade ju upp med oro i kroppen, men somnade sen om och sov gott . Nu äter jag frulle i lugn och ro och brasan sprakar härligt . Verkar blåsa lite ute
Åh, så mysigt med brasa! Längtar till stugan...! Men kan elda på jobbet också .
Lite? Haha, här blåser det halv storm .
Ja urmysigt! Tror jag det .
Haha vi bor nog inte nära varandra som det låter alltså . Tacksam så länge det stannar vid lite...För det ska visst bli värre under morgondagen väntas det...
Här hade det också gärna fått mojna lite! Blir orolig för att det blåser ner massa skit i "mitt" skidspår.... Men blåser nog mindre i skogen... Jag bor rätt nära sjön och 3 våningar upp så låter som om stormen är lös härute...
Aha förstår det =(. Här får vinden med tag; huset står på öppen mark. Mor min brukar säga att jag gnäller för det ju inte blåser sååå mycket. Nä just det, bara den lilla detaljen att hennes gård är skyddad av en mur av skog kan vi säga, jättefint och ja mindre blåst .
Funderar om pollensäsongen börjat och i så fall om man ska börja med medicinering... pollenrapporten har inte börjat registrera än. Hur har ni det?
Funderar om pollensäsongen börjat och i så fall om man ska börja med medicinering... pollenrapporten har inte börjat registrera än. Hur har ni det?
Fortsättning på postens hantering av mina bildäck. Dom har ju "slarvat bort" ett.
Dvs, påstod att dom skulle levera det hem, men inte kunde. Jag var hemma, ingen försökte. Ringde faktiskt posten som sa att det skulle hamna på samma ställe som dom andra och INTE på Ica, då de inte fick leverera bildäck dit pga brandrisk.
Åker till företagsstället och han kollade upp vad brevbäraren gjort och han sa väl typ att det syntes att de inte försökt leverera det alls. Sen har det åkt till en terminal 15 mil bort och vänt och sen hamnat på icabutiken.
Jag råkade glömma sambons pass, och där är det omöjligt att hämta ut med personnummer, så nu har jag åkt hem med mina tre bildäck.
Jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller bli förbannand