Försöker planera morgondagen Vinterstudion börjar 10.15 så det vore fint om jag vore klar med både stallet, gymmet, mathandlingen och duschen då. Jag får nog köra hemifrån vid 6.30 eller så
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vid 46 har man insett och accepterat att kroppen aldrig kommer att bli vad den en gång var...
min har ju varit defekt från början
Så det står inte heller att "inga återbetalningar ges" och dylikt?
Det är ju annars bra att ha sådant färdigt i förväg så vet alla vad som gäller
Vad händer om ni måste avbryta pga en häst blir halt/tappar sko/vinden blåser åt fel håll?
BookBeat?Är pissed på storytel som tar bort mängder med engelska böcker inkl alla pratchett så nu har jag avslutat dem.
Tar gärna tips på annan ljudbokstjänst. Audible har jag fått upp reklam för, andra förslag? Vill ha fakta och fantasy ffa, gärna både på svenska och engelska
Min var väl rätt ok fram till typ 30... sedan gick det åt helvete
Äntligen hemma. Tvingades släpa mig till affären för att handla, var nere på ramen nudlar här hemma. Tänkte också hämta ut mitt paket men det hade bara kommit på webmailen som jag inte kom in i pga strul med lösenordet. Höll på i säkert en timme tills jag kom in
Nu är jag överkokt spaghetti och lungorna svider som eld och jag snorar/förpestat halva Bollnäs. Om det larmas om utbrott som kräver MSB, stabsläge och total isolering av Bollnäs så är patient zero känd.
Skönt, sena OCH otrevliga flyttgubbar!
Min favorit