Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Försöker bestämma vad för mobil jag ska ha nu när jag ska byta. Har liksom noll ork att sätta mig in i vad fasen de olika modellerna innebär. Fick en lista från nya abonnemangsleverantör med vad de har för mobiler. Allt jag vet är att jag ska ha Iphone.. I övrigt noll koll.
Det som fick mig lite exalterad var att några "normala" mobiler var vattensäkra.
Liksom hur viktigt är det? Så orimlig grej att bli till sig över när man liksom sällan är i de läget iaf.
Alltså, så jäkla förvånad jag vart första gången vi var på babysim och maken efter en stund drog upp mobilen ur (badbyxe-) fickan och bara "men instruktören sa ju att det var okej att fotografera!"
Vi gjorde typ samma sak igår, och gick och la oss 20:30Ringer sambo för att stämma av en grej och båda sen säger i mun på varann : "Du... eeee.. ska vi..."
Båda ville tydligen skita i att åka och handla i grannstaden och käka pizza ikväll, handla imorgon.
Great minds think alike! Eller.. lata kolhydratssuckers tänker lika iaf..
Well... en fd kompis var så beroende av sociala medier att hon inte kunde släppa mobilen ens när hon skulle duscha. Hon hade alltså med mobilen in i duschen, för att vara 110% säker på att hon inte missade en sekund Hon var givetvis alla lärares gett-upp-hoppet-om-elev. De brydde sig liksom inte ens om att påpeka att mobiler inte var tillåtna under lektioner för att den så snabbt var i hennes hand igen. Hennes skärmtid var uppe i runt 19 timmar per dygnFörsöker bestämma vad för mobil jag ska ha nu när jag ska byta. Har liksom noll ork att sätta mig in i vad fasen de olika modellerna innebär. Fick en lista från nya abonnemangsleverantör med vad de har för mobiler. Allt jag vet är att jag ska ha Iphone.. I övrigt noll koll.
Det som fick mig lite exalterad var att några "normala" mobiler var vattensäkra.
Liksom hur viktigt är det? Så orimlig grej att bli till sig över när man liksom sällan är i de läget iaf.