Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker bestämma vad för mobil jag ska ha nu när jag ska byta. Har liksom noll ork att sätta mig in i vad fasen de olika modellerna innebär. Fick en lista från nya abonnemangsleverantör med vad de har för mobiler. Allt jag vet är att jag ska ha Iphone.. I övrigt noll koll.
Det som fick mig lite exalterad var att några "normala" mobiler var vattensäkra.
Liksom hur viktigt är det? Så orimlig grej att bli till sig över när man liksom sällan är i de läget iaf. :cautious::laugh:
 
Säger bara; TGIF! Var seeeg imorse och tanken slog mig att just en kollega jag jobbade med igårkväll skulle ha sjukskrivit sig och johodo; totalt två. Sååå smärre kaos på morgon men jag gick inte i molekyler av stress utan jobbade i normal takt och fick hjälp, framgång där! 😊. Sen lugn eftermiddag :).

Slutade vid 16 och for direkt till stallet och fixade samt red en lite kortare sväng i skritt och lite galopp; härligt i månskenet 😍. Köpte med mat från pizzerian på väg från stallet så nu är vi mätta; räksalladen var 😋.
 
Försöker bestämma vad för mobil jag ska ha nu när jag ska byta. Har liksom noll ork att sätta mig in i vad fasen de olika modellerna innebär. Fick en lista från nya abonnemangsleverantör med vad de har för mobiler. Allt jag vet är att jag ska ha Iphone.. I övrigt noll koll.
Det som fick mig lite exalterad var att några "normala" mobiler var vattensäkra.
Liksom hur viktigt är det? Så orimlig grej att bli till sig över när man liksom sällan är i de läget iaf. :cautious::laugh:

Alltså, så jäkla förvånad jag vart första gången vi var på babysim och maken efter en stund drog upp mobilen ur (badbyxe-) fickan och bara "men instruktören sa ju att det var okej att fotografera!" :laugh:
 
Alltså, så jäkla förvånad jag vart första gången vi var på babysim och maken efter en stund drog upp mobilen ur (badbyxe-) fickan och bara "men instruktören sa ju att det var okej att fotografera!" :laugh:
:laugh:
Jag är ju så teknik-retarderad att jag inte heller visste att det fanns såna mobiler som inte ser ut som stora plastiga leksakstelefoner liksom.
Lär ju prova den i badkaret sen i brist på annat. 🐳
 
Funderade på varför jag köpt så himla fina böcker (mest om hästar och ridning..), när jag inte haft ork till att läsa de senaste åren...suck. Har lagt upp ett par av dem till försäljning nu iaf.
 
Jag har ju letat länge efter en fåtölj
Och idag ramlade jag över en
Gratis och hemkörning ingick
Så himla glad
20200110_204045.webp
 
Sitter och tittar på Den oändliga historien och det är en tanke som inte släpper... Finns det en film som är på ett ungefär samma sätt, fast typ hysteriskt lång, typ fyra timmar? Får för mig att jag sett den, men vet inte om det bara är något jag fått för mig.
 
Ringer sambo för att stämma av en grej och båda sen säger i mun på varann : "Du... eeee.. ska vi..."

Båda ville tydligen skita i att åka och handla i grannstaden och käka pizza ikväll, handla imorgon.
Great minds think alike! Eller.. lata kolhydratssuckers tänker lika iaf..
Vi gjorde typ samma sak igår, och gick och la oss 20:30 :rofl:
 
Nerbäddad.
Utsläpp och insläpp i stallet imorgon + mockning åt stallägaren. Lär inte bli inringd på jobb, vi är typ 8 som lagt in att vi kan jobba... vanligtvis är vi max tre och det brukar oftast bli mig de ringer eftersom jag kan alla avdelningar.
 
Försöker bestämma vad för mobil jag ska ha nu när jag ska byta. Har liksom noll ork att sätta mig in i vad fasen de olika modellerna innebär. Fick en lista från nya abonnemangsleverantör med vad de har för mobiler. Allt jag vet är att jag ska ha Iphone.. I övrigt noll koll.
Det som fick mig lite exalterad var att några "normala" mobiler var vattensäkra.
Liksom hur viktigt är det? Så orimlig grej att bli till sig över när man liksom sällan är i de läget iaf. :cautious::laugh:
Well... en fd kompis var så beroende av sociala medier att hon inte kunde släppa mobilen ens när hon skulle duscha. Hon hade alltså med mobilen in i duschen, för att vara 110% säker på att hon inte missade en sekund :meh: Hon var givetvis alla lärares gett-upp-hoppet-om-elev. De brydde sig liksom inte ens om att påpeka att mobiler inte var tillåtna under lektioner för att den så snabbt var i hennes hand igen. Hennes skärmtid var uppe i runt 19 timmar per dygn :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Fordon Jag lånade ut mitt släp härom dagen, idag körde jag det tomt. Först fungerade inte Cruise controllers, efter ett tag började gula lampor...
Svar
11
· Visningar
736
Senast: Pegasus63
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 220
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp