Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu får det vara helg! Skulle behöva städa toaletterna och dammsuga golvet iallafall på nervåningen. Men vette fasen om jag orkar bry mig idag...
 
:rofl:
F909E40D-0955-4637-8AAF-3A48CFDCA243.webp
 
Så typiskt katter 😅

:laugh:
Små, små hundar också.. Har jag hört.. :angel:
En liten pappis kan ha styrt med järnhand över två corgis och en gigantisk Rhodesian ridgeback på nyår. Så att ridgebacken inte ens fick titta åt 2,5-kiloshundens håll utan stod och tittade in väggen i hörnet innan någon rödhårig matte hittade sin pennalist till hund och kunde avstyra mobbingen.
 
Fandå :( Hade bestämt med två klättervänner att vi skulle ses ikväll och klättra. Nu verkar det som att båda får så jäkla mycket att göra med plugg/jobb att de inte hinner. Jag var pepp på att träffa dem. Får hoppas att det finns andra där att prata med istället, det brukar det ju göra... Å andra sidan var jag väl lite förberedd på det här. De sa redan innan att det fanns ont om tid, men tänkte försöka ändå för att de så gärna vill ses. Känns på ett sätt fint att ha några som vill umgås så gärna att de försöker klämma in tid till det trots att tiden kanske inte riktigt räcker till.
 
:laugh:
Små, små hundar också.. Har jag hört.. :angel:
En liten pappis kan ha styrt med järnhand över två corgis och en gigantisk Rhodesian ridgeback på nyår. Så att ridgebacken inte ens fick titta åt 2,5-kiloshundens håll utan stod och tittade in väggen i hörnet innan någon rödhårig matte hittade sin pennalist till hund och kunde avstyra mobbingen.

Ja jag är uppväxt med taxar ihop med andra stora raser 😅
 
Hade gärna dragit till hufvudstaden för att umgås med vänner, men jag känner att kroppen skulle ta allt för mycket stryk då.. Idag har jag varit yr mest hela dagen, och nära på att svimma en gång. Kan inte denna förkylning eller vad det nu är som spökar bara bryta ut ordentligt så att jag kan få full ork tillbaka igen?!

Glad över att jag i alla fall lyckats producera typ 1-1.5 av 6 sidor på tentan i alla fall!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Fordon Jag lånade ut mitt släp härom dagen, idag körde jag det tomt. Först fungerade inte Cruise controllers, efter ett tag började gula lampor...
Svar
11
· Visningar
736
Senast: Pegasus63
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 220
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp