Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad är det för något? Ser lite ut som en ankaVi har en märklig fågel som bor i ett hål i vårt äppelträd. Jag har hittills bara sett den när den hade flugit iväg en lång bit innan sambo han säga till och peka. Men han har sett den krypa ut. Ser ut som någon and-liknande grej. Undrar om det blir små fågelbebisar sen. Och hur fasen de ska ta sig ut ur trädet sen, ungarna. Men de klarar kanske sånt bra även om hålet går väldigt djupt och hålets öppning är rätt högt upp..
Ljusade upp massor och tog printscreen samtidig.. begåvat..
Visa bifogad fil 145867
Det är ett stort mysterie!Men vad är det för något? Ser lite ut som en anka
Edit. Du skrev ju andliknande
Kanske en knipa?Det är ett stort mysterie!
Sambon sa att han såg en fågel som såg ut som en and krypa ur trädet och flyga iväg. Jag trodde han sett fel och att det var någon hackspett eller ngt. Kan inget om fåglar.
Men nu har vi fått en suddig bild iaf. Det verkar vara någon slags and. Vi hoppas få se lite mer av den och se vad det är för fågel.
Det är vad vi fågel-idioter lutar åt efter tips på Buke. Vi hoppas få se den i lite dagsljus för att se hur den ser ut helt.Kanske en knipa?
Troligen en knipa.Det är ett stort mysterie!
Sambon sa att han såg en fågel som såg ut som en and krypa ur trädet och flyga iväg. Jag trodde han sett fel och att det var någon hackspett eller ngt. Kan inget om fåglar.
Men nu har vi fått en suddig bild iaf. Det verkar vara någon slags and. Vi hoppas få se lite mer av den och se vad det är för fågel.
Jag tar 3 x20 mg på kvällen, ibland 40 mg till. Plus neuroleptika och insomningstablett.
60 mg är inte farligt att ta.
Oj... Här är det bara 21-22 grader inomhus. Jag tackar mina silverfiltar !28 grader i lägenheten Hur ska det bli när det är 10 grader varmare ute?
Jag hade också förträngt hur varmt jag får det inomhus28 grader i lägenheten Hur ska det bli när det är 10 grader varmare ute?
Är glad att jag får ta med hunden till jobb, kommer inte vara okej att lämna henne i lägenheten i sommar. Katterna är tåliga.Jag hade också förträngt hur varmt jag får det inomhus
Ni kan få "min" ena som envisas med att komma till källarfönstret varje kväll för att kolla tv och sova. Hade varit fint och gulligt om inte för tiken på insidan som ska larma om att det är någon som försöker göra inbrott varje gång den pysslar rundor bland lövenMen åh, vad gulligt! Jag älskar igelkottar och är jätteavis!