Jag har i dag kommit fram till att jag nog ar mogen att byta job. Chefen har nu ifragasatt min itegritet 3 ganger ... forutom allt annat dumt han hittat pa det har aret. Kanske dags att ga tillbaka till skolan igen ... Vi far se vad jag gor, men nagot maste goras for det ar inte kul langre.
Ingen fara. Det ar helt enkelt dags for lite forandringar ... och har jag tur kan jag fa det och samtidigt ha tillgang till samma elever som pa bussen
Tack! Ja att han fixar stan visste jag ju, han bryr sig helt enkelt inte, är bättre än en del andra jag möter där. Men buss är ju ett aber! Men mjukost fungerar som tur är så nu kan vi ju åka! Han är inte rädd utan glad, jag har alltså en hund som tycker om bussar, viftar på svansen när han ser dem och hamnade nog i busshimlen i dag på bussterminalen där han kunde kolla in alla fina bussar
Nu är han utslagen igen efter skogen, och jag har ätit lite till. Är som honom skittrött så det känns som en tidig kväll i dag!
Fick avisering om att ett paket, mina rullskridskor, har hamnat på ICA här, så i morgon får jag promenera dit och hämta det. Tänkte släpa med mig lite pant och lite kartonger som ska slängas i container utanför.
Nar Miss Mandy och jag var i Sverige och akte buss och tunnelbana fick jag se till att halla avstandet till bade bussar och tunnelbanor som kom in till stationen. Var nagon dorr oppen hoppade hon in innan jag han saga nagot ... for det var roligast i varlden.