Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då skulle jag vara tvungen att åka och handla ändåCreme fraiche gräddfil vitlök så är saken biff. 2 sekunder arbete.
Usch!Läskig upplevelse på väg hem från stan
Skulle svänga vänster ut på en riksväg. Min blivande fil är tom men det kommer två bilar i den fil jag ska korsa. Båda blinkar in till den gata jag kommer från. Så jag kör ut.
Det visar sig att bil två inte hade nån tanke på att svänga trots blinkers och filkörning
Jag får tvärnita halvvägs ut och det tutas och visas finger och nävar.
Jag får ta mig in på en bussficka och försöka svälja ner hjärtat och andas. Brukar inte lita på blinkers men den här filkörde ju dessutom.
Hu.
Hos er är det vell alltid högkonjunktur...
Ahhh just glömde att det är någon liten musikfest nästa vecka eftersom att jag inte tittar på eländet.Jo, såklart Dock de här veckorna som pågår just nu är ju en "särskild händelse". Flera högriskmatcher i fotbollen och så Eurovision på det.
Oj, vad läskigt. Jag är inte heller rädd för polisen, men vapen är alltid obehagligt oavsett vem som håller i det.Så mysigt med poliser med automatvapen utanför Ica! Härliga tider i stan för tillfället... Nej jag är inte rädd för farbror blå men det ligger en bävan över hela stan just nu och jag vill bara snabbspola nästa 1,5 vecka så det är över.
Jag har en bekant som tvättade fönstret på våning 30, stående på en pall på balkongen.VAD HAR JAG SAGT OM ATT BALANSERA PÅ STEGEN
Jag får hjärtsnörp juh
Oj, vad läskigt. Jag är inte heller rädd för polisen, men vapen är alltid obehagligt oavsett vem som håller i det.
Men hönsen och hästarna, de är ju inte balle-djur? Hundar och katter är ju, men skulle bli trångt med alla djuren där!Ja, lutar åt att hyra ut huset i första hand.
Blir balkongodlingar och innätning för katternas del.
Står dock kvar i kön för en flytt inom tullarna igen om några år.