Jag var modig redan igår och tvättade vintergårdsjackanFunderar på om jag "vågar" tvätta vinterstalljackan, eller om det ska bli kallt igen
Nu måste det vara slut på vinter!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var modig redan igår och tvättade vintergårdsjackanFunderar på om jag "vågar" tvätta vinterstalljackan, eller om det ska bli kallt igen
Till helgen kanske har utsläpp i stallet nästa helg dock, och ska det fortsätta var nollgradigt på morgonen kan nog vinterjackan vara bra att ha!Jag var modig redan igår och tvättade vintergårdsjackan
Nu måste det vara slut på vinter!!
Tydligen driftstörningar läste jag nu
Blir 22.Låter som om han behöver flytta hemifrån och lära sig klara sig själv.
Även med adhd och autism kan man själv förstå att man behöver lägga sig i tid.
Hur gammal är han egentligen?
Jag skulle ha storpack serla.Var på affären, mycket fint väder! Den dumma affären hade inte en enda förpackning av sitt toapapper på extrapris som jag skulle hoarda dock men resten av deras extrapriser fanns iaf Nu ska jag äta en enkel hamburgare med pommes(=strips)
Här var det Ica 4 st sexpack för 100 så brukar bunkra då. Toapapper tycker man att de borde beställa extra av, inte som att det går åt ut och enkelt att ställa mitt i affären under extrapris men nope skulle ha frågat om leverans men glömde hahaJag skulle ha storpack serla.
Men det var ju lönevecka så affären var halvt tom
Får se om de har fått leverans idag
Här visar termometern 19 grader i skugganVarmt så in i helvete. Ska gå till affären nu och lär svettas ihjäl på åtminstone hemvägen när jag ska kånka allt.
Vi var nere en sväng vid Blekinge-kusten. Isvindar !!Här visar termometern 19 grader i skuggan