Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hoppas det kommer hit med.Är tacksam för att jag väntade lite med promenad för nu åskar det och spöregnar...
Vindskivor borde de va va?Cirka samma här. Det var en svettig förmiddag när ni tvättade, skrapade och grundade vindskenor !!
Ja, vindskiva och vindskena är väl samma sak, tror jag?Vindskivor borde de va va?
Vindskena är nog isf nått lokalt ordJa, vindskiva och vindskena är väl samma sak, tror jag?
Mycket möjligt .Vindskena är nog isf nått lokalt ord
Men åh vilken bra idé. Jag har ett pussel som legat i flera år utan att jag lagt det. Det kanske ska få bli veckans avkoppling. Tack för att du fick mig att tänka på detPusslar! Kul men svårt. Får ont överallt av alla små rörelser, oklart om det är bra eller dåligt Men nu måste jag nog ta en lunchpaus…
Visa bifogad fil 148948
VarsågodMen åh vilken bra idé. Jag har ett pussel som legat i flera år utan att jag lagt det. Det kanske ska få bli veckans avkoppling. Tack för att du fick mig att tänka på det
Jag vill oxå ha hönshus, men de kräver att jag flyttar å blir rik så ja kan köpa hus med mark.Sitter och njuter. Det här är mitt hönshus
Visa bifogad fil 148954
Är ett lass brädor kvar att köra och lite sopor men det får bli en annan dag.
Mitt är på utbrottet i Eyjafjallajökull med massor av svart/mörkgrå rök och en klarblå himmel bakom. Kommer få lägga på bitarnas form men det är superläckert och jag erkänner jag är mycket fascinerad av vulkanutbrottVarsågod
Jag pusslar aldrig egentligen men det här var så fint så jag kunde inte låta bli! Husen är kul, men jag ser inte fram emot träden… och vattnet
Jag har rivit mitt eftersom det fanns vid det stall jag stod i förut så nu kunde jag inte ha hönsen kvar. Tyvärr blir det nog aldrig någon egen mark för mig utan det kapitlet i livet är avslutat. Det är bara så skönt att det är borta nu efter 4 dagars arbete med att ta ner det (+ en halv dag för städning av garaget där virket lagras).Jag vill oxå ha hönshus, men de kräver att jag flyttar å blir rik så ja kan köpa hus med mark.