Smet en kvart tidigare från jobbet pga huvudvärk, så jag kom hem tidigare i dag, och har precis kommit hem efter att ha hämtat prylarna jag köpte. Jag kopplade spionen och letade fram adressen på google maps och började gå efter den. Gick rätt bra överlag, visade mig fel några gånger så jag fick gå rätt igen, men jag kom rätt. Var lite tidig så jag gick runt ett område för att komma på "andra" sidan om stället, köpte mina prylar (blev visst en flytväst för hund också, det var nog det dyraste- kostade lika mycket som tältet, 50 kr
), spionen var lycklig över ny människa som klappade förstås, och så gick vi och tog bussen en bit, sedan skulle vi gå av på en mer känd hållplats, gå en liten bit och byta till vanliga bussen, men den missade vi. bara 900 meter hemifrån så vi gick. Tänkte att promenad dit var bra för min skull och bussar var bra för spionens skull, men det blev en i alla fall och bra det ändå för det började regna när vi kommit en bit från bussen... Vi hade i alla fall tur med vädret!
Spionen är nöjd och glad-promenad i ny miljö alltid kul, ny människa alltid kul, buss, ja bussar är underbara ting enligt honom
Han sover, och jag är helt slut och skulle vilja göra samma!
Jag är dock mycket nyfiken på vad han tycker om att lånas ut till kompis S och hans husse och matte på båtäventyr samt besök på en ö att springa fritt på, det är det flytvästen är till för
Dock äter jag en matlåda! Har tagit Alvedon mot värken i skallen igen och hoppas den ger sig. Började titta på Tillbaka till framtiden i går och kanske fortsätter på den i kväll.