Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köp hundbajspåsar. Lagom små att ha i fickan och räcker till en promenad-skördHär har det också promenerats . Lika orutinerat glömmer jag att ta med en påse varenda gång så jag får alltid gå med en bunt kantareller i kläderna...
Man behöver inte ens ha fickor, går att knyta fast på koppletKöp hundbajspåsar. Lagom små att ha i fickan och räcker till en promenad-skörd
Vi har hundbajspåsar någonstans. Men problemet är ju att jag inte kommer ihåg att ta med dem (eller någon annan påse)!Köp hundbajspåsar. Lagom små att ha i fickan och räcker till en promenad-skörd
På kopplet! Under säsongen fyller man på påsar när man kommer hem.Vi har hundbajspåsar någonstans. Men problemet är ju att jag inte kommer ihåg att ta med dem (eller någon annan påse)!
Det är ju kolhydrater i tomater, inte mycket men tänker du älskar ju tomater så det kanske blir för mycket i den mängd du äter?Fasiken, blodsocker upp till 17.3 Jag blir tokig.
Det är ju kolhydrater i tomater, inte mycket men tänker du älskar ju tomater så det kanske blir för mycket i den mängd du äter?
Gör rätt så blir det inte felFasiken, blodsocker upp till 17.3 Jag blir tokig.
Gör rätt så blir det inte fel