R
Raderad medlem 68338
Mäktig!
Eller hur! Fanns två stycken i varsin riktning också!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mäktig!
Tyvärr fanns det bara en kurs på "mitt" badhus. Den började i januari och slutar nästa vecka... Det står inget om framtida kurser, men man får väl hålla ögonen öppna!Jag har nu checkat och det finns flera sorters vatten gympa i badhuset i stan. SA ... nu ar det bara att stanna och se hur man joinar det hela!
Nyfiken fundering: Hur stor garderob har du?Nu hittade ungdomliga grannen TVÅ likadana klänningar på olika ställen i garderoben. Bägge med tags kvar
Lite uppdatering på detta då.Hade ett värdelöst vecko-teamsmöte för att väga upp.
Borde inte ringt in för inget vettigt alls avhandlades, men jag trodde en kollega skulle ta upp en viktig grej.
Dessutom så ska vi varje vecka försöka säga nåt som gjorts bra. Och jag klämde ur mig att hela min grupp är bra som får det att funka med nya datasystemet då detv inte är lätt när det larmarchela anläggningar. Kom på sen att det kanske snarare skickar sognaler signaler att "allt är bra och kommer lösa sig" med nya datasystemet. Men dt lär snarare bli kaos i sommar *urk*.
Nyfiken fundering: Hur stor garderob har du?
Jag har ett paket som varit på väg från Borås (till Skåne) sedan onsdag förmiddag utan att det verkar ha hänt ngt mer men det här var ju aningen värreMitt paket rör sig långsamt långsamt framåt inom väggarna på Veddesta paketterminal. Kan det vara så att den svanenmärkta transporten innebär att paketet sakta transporteras av en livs levande sköldpadda?
Visa bifogad fil 143251
En lyxig Walk Up ClosetMan kan gå in i den och stå på en stege men det är ju inte direkt ngn lyxig walk in closet
Tänkte precis skriva detsammaEn lyxig Walk Up Closet