R
Raderad medlem 68338
Av köerna på riksvägen att döma är huvudstaden tom.
Det var den EJ vill jag meddela. Det var KAOZ. Jag gav upp, gick hem och la en beställning på Wolt istället
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Av köerna på riksvägen att döma är huvudstaden tom.
Eller det är egentligen inte en e-faktura kanske, utan en faktura som jag går hos Kivra och betalar där igenom. Har den inte dragit på tisdag får jag lägga in den manuelltDå görs nog nästa försök på tisdag.
Jag använder aldrig e-faktura men kan du inte själv ändra datum till tisdagen?
Jag skulle kunna offra mig!Försöker adaptera till huslivet i villaförort vilket bland annat innebär att veta när det kommer barn och plingar på. I höstas fick jag veta av fellow förskolemamma att folk tydligen går bus eller godis här. ”Har du förberett dig för ikväll? Förra året gick det 70 godispåsar, så i år har jag gjort 90” och jag kände hur livet rann ur mig och ner i brunnen på den regniga förskolegården. Så igår kväll fick jag GOOGLA och tog reda på att i min del av landet går man tydligen påskkärring på Skärtorsdagen. Så nu har jag köpt mängder med godis. Men det regnar och absolut ingen har varit här.
Tråkigt, då får jag äta upp det själv
Okmin arbetsgivare har inte halvdagar, helt värdelöst och i-landsproblem.
Jo men de flesta jobb har halvdagFast de flesta jobbar väl idag?
Jo jag vet...Precis. @Soffan74 det är inte helgdag idag. Dock brukar många arbeta halvdag (jag gjorde det tex och slutade vid lunch).
Visst är det tråkigt. Har också godis hemma och ingen har varit här i regnet. Men min lärdom är att de kan komma hela helgen....Försöker adaptera till huslivet i villaförort vilket bland annat innebär att veta när det kommer barn och plingar på. I höstas fick jag veta av fellow förskolemamma att folk tydligen går bus eller godis här. ”Har du förberett dig för ikväll? Förra året gick det 70 godispåsar, så i år har jag gjort 90” och jag kände hur livet rann ur mig och ner i brunnen på den regniga förskolegården. Så igår kväll fick jag GOOGLA och tog reda på att i min del av landet går man tydligen påskkärring på Skärtorsdagen. Så nu har jag köpt mängder med godis. Men det regnar och absolut ingen har varit här.
Tråkigt, då får jag äta upp det själv
Här byter man påskbrev på påskafton. Man knackar inte på hos okända.Visst är det tråkigt. Har också godis hemma och ingen har varit här i regnet. Men min lärdom är att de kan komma hela helgen....
Visst är det tråkigt. Har också godis hemma och ingen har varit här i regnet. Men min lärdom är att de kan komma hela helgen....